site
stats
پاکستان

مسلم لیگی رہنما آج سوتے رہ گئے‘ فواد چوہدری

اسلام آباد: الیکشن کمیشن میں عمران خان اورجہانگیر ترین نا اہلی کیسز کی سماعت بغیر کارروائی ملتوی کردی گئی‘ دانیال عزیز اورطلال چوہدری کی غیر موجودگی پرفوادچوہدری نے کہا دونوں کی آج آنکھ نہیں کھلی‘ اس لیے نہیں آئے۔

تفصیلات کے مطابق عمران خان اور جہانگیر ترین کی نااہلی کے لئے اسپیکر کے ریفرنس پر ہونے والی سماعت بغیر کارروائی ملتوی کردی گئی، مسلم لیگ ن کے ارکان کے وکیل اکرم شیخ اور عمران خان کی جانب سے نعیم بخاری الیکشن کمیشن میں پیش ہوئے۔

مسلم لیگ ن کے رہنما طلال چوہدری ودیگر نےکپتان کی نااہلی کےلئےعلیحدہ درخواست بھی دائر کی ہے لیکن وہ خود حاضر نہیں ہوئے۔پی ٹی آئی کے وکیل نعیم بخاری نے جواب جمع کرانے کے لئےالیکشن کمیشن سے وقت مانگا۔ جواب میں چیف الیکشن کمشنر نے چودہ فروری تک جواب جمع کرانے کی تجویز دی جس پر اکرم شیخ نے توجہ دلائی کہ چودہ فروری کو ویلنٹائن ڈے ہے، جس پر قہقے گونج اٹھے۔

عمران خان اور جہانگیر ترین کیخلاف ریفرنس بے بنیاد ہیں،نعیم الحق

الیکشن کمیشن نے پندرہ فروری تک عمران خان کے وکیل کو جواب جمع کرانے کی ہدایت کی جبکہ اسپیکر کے ریفرنسز پر بھی سماعت اُسی روز تک ملتوی کردی۔

واضح رہے کہ اس سے قبل ہونے والی سماعت پرنعیم الحق کا کہناتھاکہ مسلم لیگ (ن) کا ریفرنس جھوٹ اور فراڈ پر مشتمل ہےاور وہ تاخیری حربے استعمال کر رہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top