The news is by your side.

Advertisement

ای سی سی نے کپاس کی درآمد پرعائد 3 فیصد ریگولیٹری ڈیوٹی ختم کردی

اسلام آباد: اقتصادی رابطہ کمیٹی نے کپاس کی درآمد پرعائد 3 فیصد ریگولیٹری ڈیوٹی ختم کردی، خام کپاس درآمد کرنے کی اجازت سے متعلقہ قوائد میں ترامیم کی بھی منظوری دے دی گئی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں مشیر خزانہ ڈاکٹرعبد الحفیظ شیخ کی زیرصدارت ای سی سی کا اجلاس ہوا جس میں اسپیشل سیکیورٹی ڈویژن نارتھ کے لیے 6 ارب 21 کروڑ روپے کی سپلیمنٹری گرانٹ منظور کی گئی۔

اجلاس میں کمیونٹی بنکرز کی تعمیر کے لیے 50 کروڑ کی سپلیمنٹری گرانٹ کی منظوری دی گئی۔ اقتصادی رابطہ کمیٹی نے وزارت تجارت کے دو کیسز کی منظوری دی۔

ڈاکٹر حفیظ شیخ کی زیر صدارت اجلاس میں طورخم بارڈر سے 15جنوری سے خام کپاس کی درآمد کی اجازت دے دی گئی، وسطی ایشیائی ریاستوں اور افغانستان سے خام کپاس درآمد کی جاسکے گی۔

اقتصادی رابطہ کمیٹی نے کپاس کی درآمد پرعائد 3 فیصد ریگولیٹری ڈیوٹی ختم کردی، خام کپاس درآمد کرنے کی اجازت سے متعلقہ قوائد میں ترامیم کی بھی منظوری دے دی گئی۔ رواں سال کپاس کی پیداوار15ملین کے بجائے10.20 ملین گانٹھیں رہیں گی۔

اجلاس میں پی پی ایل کنسورشیم کو ابوظبی میں ایک بلاک میں سرمایہ کاری کے لیے بولی کی اجازت دی گئی، پی پی ایل کنسورشیم اوجی ڈی سی ایل،ایم پی سی ایل اورجی ایچ پی ایل پر مشتمل ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں