The news is by your side.

Advertisement

اقتصادی رابطہ کمیٹی کااجلاس: نیاپاکستان ہاؤسنگ اسکیم کے لئے اشتہاری مہم شروع کرنے منظوری

اسلام آباد : وزیرخزانہ اسد عمر کی زیرصدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں غربت کے خاتمے، صحت انصاف اسکیم سے متعلق اشتہاری مہم اور نیاپاکستان ہاؤسنگ اسکیم کے لئے اشتہاری مہم شروع کرنے منظوری دے دی گئی ۔

تفصیلات کے مطابق وزیرخزانہ اسد عمر کی زیرصدارت اقتصادی رابطہ کمیٹی کااجلاس جاری ہوا، جس میں 15 نکاتی ایجنڈے پرغور کیا گیا، اجلاس میں یوٹیلٹی اسٹورز حکام نے رمضان پیکج سےمتعلق کمیٹی کو بریفنگ دی ،جس پر رمضان کیلئے اشیائے خورد و نوش کی پروکیومنٹ کرنے کی ہدایت کی گئی۔

اجلاس میں یوٹیلٹی اسٹورز کا جائزہ لینے کیلئے شیخ رشید کی سربراہی میں 4رکنی کمیٹی قائم کردی گئی ، وزارت خزانہ اورنیشنل بینک کو ضروریات پوری کرنے کی ہدایت کی۔

اقتصادی رابطہ کمیٹی اجلاس میں پیٹرولیم مصنوعات کی ریلوے کے ذریعے ترسیل سے متعلق بھی بریفنگ دی گئی، ریلوے حکام نے کہا ریلوے پیڑولیم مصنوعات کی ترسیل کی اہلیت رکھتی ہے۔

اجلاس میں غربت کے خاتمے، صحت انصاف اسکیم سےمتعلق اشتہاری مہم اور نیاپاکستان ہاؤسنگ اسکیم کے لئے اشتہاری مہم شروع کرنے منظوری دیتے ہوئے وزیر خزانہ نے حکومتی اداروں کو مالی ضروریات کا صحیح تعین کرنے کی ہدایت کردی اور کہا گیا حکومت بجٹ سے سپلیمنٹری گرانٹ کوختم کرناچاہتی ہے۔

یاد رہے 8 اپریل کو ہونے والے اجلاس میں اقتصادی رابطہ کمیٹی نے طورخم ۔جلال آباد شاہراہ پر اضافی کیرج وے کی تعمیر کے لئے50کروڑ روپے کی منظوری دی تھی۔

اقتصادی رابطہ کمیٹی نے وزارت صنعت و پیداوار اور نجکاری کمیشن کو ہدایت کی کہ ان تجاویزکو منظوری کے لئے پیش کیا جائے۔ ای سی سی نے کھانے پینے کی اشیاء کی قیمتوں میں اضافے پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے قومی غذائی تحفظ کی وزارت کو قیمتوں میں استحکام کے لئے ٹھوس اقدامات کی ہدایت کی

اجلاس میں ادویات کی قیمتوں میں اضافے پربھی تشویش کا اظہار کیا گیا تھا ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں