The news is by your side.

Advertisement

دانیال عزیز کے خلاف توہین عدالت کیس کی سماعت 13 جون تک ملتوی

اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے توہین عدالت کیس میں مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیز کو 13 جون تک جواب جمع کرانے کی مہلت دے دی۔

تفصیلات کےمطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان میں مسلم لیگ ن کے رہنما دانیال عزیزکے خلاف توہین عدالت کیس کی سماعت ہوئی،اس دوران چیف الیکشن کمشنر نے دانیال عزیز سے استفسار کیا کہ کیا آپ اپنا جواب جمع کرائیں گے۔

چیف الیکشن کمشنر کے استفسارپر دانیال عزیز نےکہاکہ الیکشن کمیشن میں میرے خلاف توہین عدالت کی درخواست پردکھ ہوا ہے۔انہوں نےکہا کہ میں وہ شخص ہوں جس نے عدلیہ کی خدمت کی ہے،میں نے تو کہا تھا کہ الیکشن کمیشن ہی سماعت کا اختیار رکھتا ہے۔

مسلم لیگ ن کے رکن قومی اسمبلی دانیال عزیز کا کہناتھاکہ میرے بیان کو توڑموڑ کرپیش کیا گیا، میں اس درخواست کا جواب دینا چاہتا ہوں،اس لیے وقت دیا جائے۔

الیکشن کمیشن کے باہر میڈیا سے گفتگوکرتے ہوئے دانیال عزیز کا کہناتھاکہ مجھےالیکشن کمیشن سے کل شام نوٹس ملااورآج حاضرہوگیا۔انہوں نےکہاکہ مجھےراہ سےہٹانےکےلیےوزیربنانےکی مہم شروع کی گئی۔


تاثر دیا جارہا ہے کہ ن لیگ اداروں کی تذلیل کررہی ہے جبکہ تذلیل اوروں نے کی


واضح رہےکہ گزشتہ ہفتے دانیال عزیزکا کہنا تھا کہ یہ تاثر دیا جارہا ہے کہ ن لیگ اداروں کی تذلیل کررہی ہے حکومتی اداروں کی تذلیل اوروں نے کی ہے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں