site
stats
پاکستان

عمران خان کو گرفتار کرکے پیش کیاجائے، الیکشن کمیشن کی ایس ایس پی اسلام آباد کو ہدایت

اسلام آباد : الیکشن کمیشن نے ایس ایس پی اسلام آباد کو عمران خان کی گرفتاری کیلئے خط لکھ دیا، چھبیس اکتوبر کو گرفتار کر کے دس بجے کمیشن کے سامنے پیش کرنے کا حکم جاری کردیا۔

تفصیلات کے مطابق توہین عدالت کیس میں تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے وارنٹ گرفتاری کے بعد گرفتار کرکے پیش کرنے کا حکم بھی آگیا، الیکشن کمیشن نے ایس ایس پی اسلام آباد کو ہدایت جاری کردی۔

الیکشن کمیشن نےایس ایس پی اسلام آباد کو خط لکھا، خط الیکشن کمیشن کے ڈی جی لیگل افیئرز کی جانب سے بھجوایا گیا، جس میں حکم دیا ہے کہ عمران خان کو گرفتار کرکے چھبیس اکتوبر کو کمیشن کے سامنے پیش کیا جائے۔

خط میں کہا گیا کہ عمران خان کو الیکشن کمیشن نے کئی طلب کیا لیکن وہ کسی سماعت میں پیش نہیں ہوئے۔

گذشتہ روز پی ٹی آئی کے اہم اجلاس میں عمران خان کا چھبیس اکتوبر کو رضاکارانہ طور پر الیکشن کمیشن جانے کا فیصلہ سامنے آیا تھا۔


مزید پڑھیں : توہین عدالت کیس، عمران خان کےناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری


یاد رہے کہ 12 اکتوبر کو الیکشن کمیشن نے توہین عدالت کیس میں عمران خان کے ناقابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کئے تھے اور انھیں گرفتارکرکے چھبیس اکتوبرکوپیش کرنے کا حکم جاری کیا تھا جبکہ  بابراعوان نے عمران خان کےخلاف فیصلے کوچیلنج کرنے کا اعلان کیا تھا۔

واضح رہے اس سے قبل بھی الیکشن کمیشن توہین عدالت کیس میں پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کے قابل ضمانت وارنٹ گرفتاری جاری کرچکا ہے، جس کے بعد عمران خان نے الیکشن کمیشن کی جانب سے جاری وارنٹ گرفتاری کو چلینج کیا تھا اور اسلام آباد ہائیکورٹ نے  الیکشن کمیشن کا عمران خان کی گرفتاری کا حکم نامہ معطل کردیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top