The news is by your side.

پنجاب میں بلدیاتی انتخابات اپریل 2023 کے آخری ہفتے میں کرانے کا فیصلہ

اسلام آباد : الیکشن کمیشن نے پنجاب میں بلدیاتی انتخابات اپریل 2023 کے آخری ہفتے میں کرانے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق چیف الیکشن کمشنر سکندرسلطان راجہ کی زیرصدارت الیکشن کمیشن کا اجلاس ہوا، اجلاس میں سیکرٹری الیکشن کمیشن نے بریفنگ دی۔

سیکرٹری الیکشن کمیشن نے بتایا کہ پنجاب کے بلدیاتی اداروں کی معیادیکم جنوری 2022کو ختم ہوچکی ، الیکشن کمیشن کو بلدیاتی انتخابات کے انعقاد کیلئے 2 دفعہ حلقہ بندیوں کا کام کرنا پڑا۔

دو دفعہ بلدیاتی قوانین کو تبدیل کر دیا گیا ہے ، صوبائی حکومت نے پنجاب لوکل گورنمنٹ ایکٹ16 نومبر2022کو نوٹیفائی کیا۔

الیکشن کمیشن تیسری دفعہ حلقہ بندیوں کےکام کا آغاز کرنے جارہا ہے، پنجاب حکومت نے پنجاب لوکل گورنمنٹ حلقہ بندی رولزاور پنجاب لوکل گورنمنٹ کنڈکٹ آف الیکشن رولز نوٹیفائی نہیں کیے

حکومت پنجاب بروقت الیکشن کرانے کیلئےالیکشن کمیشن کی معاونت کیلئےپابند ہے، صوبائی حکومت کو الیکشن کےانعقاد میں معاونت کاپابند کیا جائے۔

پنجاب حکومت فوری طورپر رولز ودیگرنقشہ جات ،ڈیٹا الیکشن کمیشن کو مہیا کرے ، انتخابات کےانعقادکیلئےتاریخ پرصوبائی حکومت کےنمائندگان سےمشاورت کی جائے۔

حکومت پنجاب نے بتایا کہ ڈرافٹ رولزالیکشن کمیشن کےفیڈبیک کے مطابق کابینہ کی آئندہ میٹنگ میں رکھے جائیں گے، رولز کی منظوری کے بعدان کی کاپیاں الیکشن کمیشن کو مہیا کی جائیں گی۔

چیف الیکشن کمیشن نے کہا کہ قوانین میں تبدیلی اور دیگر تاخیری حربوں کی وجہ سے انتخابات کا انعقاد ممکن نہیں ہو سکا، صوبے میں بلدیاتی انتخابات اپریل 2023 کے آخری ہفتے میں کرائے جائیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں