The news is by your side.

Advertisement

خرم شیرزمان نے آصف زرداری کے خلاف درخواست واپس لے لی

کراچی : تحریک انصاف کے رکن سندھ اسمبلی خرم شیرزمان نے پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری کی نا اہلی کے لیے الیکشن کمیشن میں دائر درخواست واپس لے لی۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن میں رکن قومی اسمبلی آصف علی زرداری کی نااہلی کی درخواست پرممبرسندھ عبدالغفارسومروکی سربراہی میں 4 رکنی کمیشن نے سماعت کی۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما خرم شیرزمان نے کہا کہ آصف زرداری کے خلاف سپریم کورٹ جانا چاہتا ہوں، ایسے شواہد مل گئے ہیں جوصرف اعلیٰ فورم پرپیش کریں گے۔ ممبرسندھ الیکشن کمیشن نے کہا کہ آپ ہاتھ سے درخواست لکھ کردے دیں۔

بعدازاں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خرم شیرزمان نے کہا کہ ملک کاپیسہ لوٹنے والوں کوجیلوں میں ڈالنے کا مینڈیٹ ملا ہے، آصف زرداری کے اثاثوں کا معاملہ سپریم کورٹ لے جانا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آصف زرداری کے خلاف شواہد کی تصدیق کرالی ہے، آصف زرداری بچنے والے نہیں، ہماری تیاری مکمل ہے۔

خرم شیرزمان نے کہا کہ آصف زرداری کے خلاف سپریم کورٹ میں پٹیشن دائرکریں گے، سندھ کے لوگ تیارہوجائیں آصف زرداری کی وکٹ اڑنے والی ہے۔

خیال رہے کہ پی ٹی آئی رہنما خرم شیر زمان نے ریفرنس آصف علی زرداری کے نیویارک میں مبینہ اثاثوں کو الیکشن کمیشن کے سامنے ظاہر نہ کرنے کی بنیاد پر بنایا تھا۔

آصف زرداری کو نا اہل کیا جائے، پی ٹی آئی کی الیکشن کمیشن کو درخواست

تحریک انصاف کے رکن سندھ اسمبلی خرم شیرزمان نے ریفرنس میں آصف علی زرداری کو قومی اسمبلی کی رکنیت کے لیے نا اہل قرار دینے کی درخواست کی تھی۔

یاد رہے کہ گزشتہ دنوں وفاقی وزیر علی زیدی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر آصف علی زرداری کی امریکا میں موجود مبینہ جائیدادوں کی دستاویزات کی تصاویر بھی شیئرکی تھی۔

واضح رہے کہ آصف علی زرداری 25 جولائی 2018 کو ہونے والے عام انتخابات میں این اے 213 نواب شاہ سے ممبر قومی اسمبلی منتخب ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں