The news is by your side.

Advertisement

الیکشن کمیشن کا کچرے کے ڈھیر سے بیلٹ پیپرز ملنے پرسخت کارروائی کا فیصلہ

اسلام آباد : الیکشن کمیشن نے کراچی میں کچرے کے ڈھیر سے بیلٹ پیپرز ملنے پرسخت کارروائی کا فیصلہ کیا اور صوبائی الیکشن کمشنر ، ڈی آراو اورریٹرننگ افسر سے رپورٹ طلب کرلی ہے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان نے کراچی میں کچرے کے ڈھیر سے بیلٹ پیپرز ملنے کا نوٹس لے لیتے ہوئے صوبائی الیکشن کمشنر،ڈی آراو اورریٹرننگ افسر سے رپورٹ طلب کر لی ہے۔

ترجمان الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ کچرے کے ڈھیر سے بیلٹ پیپرز ملنے پر سخت کارروائی فیصلہ کیا ہے، میڈیار پورٹس کے مطابق قیوم آباد کراچی سے کچرے سے بیلٹ پیپرز ملے۔

دوسری جانب الیکشن کمیشن کے ترجمان نے کہا کہ پاک فوج کے جوان حتمی نتائج مرتب ہونے تک تعینات رہیں گے، پاک فوج کی تعیناتی انتخابی سامان اسٹرانگ روم لے جانے تک ہے، اسڑانگ روم تک انتخابی سامان لے جانے کا مرحلہ کل تک مکمل ہونے کا امکان ‌ہے۔

یاد رہے گذشتہ روز کراچی کے علاقے قیوم آباد میں کچرا سے بیلٹ پیپرز برآمد ہوئے تھے، بیلٹ پیپرز پر ایم کیوایم ، پیپلزپارٹی می مہریں لگی ہوئی تھی۔

جس پر پیپلزپارٹی اور ایم کیوایم کے رہنماؤں نے الیکشن کمیشن پر دھاندلی کا الزام لگایا۔

واضح رہے اس سے قبل بھی واضح رہے کہ پولنگ مکمل ہونے کے بعد ایم کیو ایم، پی ایس پی اور ن لیگ کی جانب سے فارم 45 سے متعلق تحفظات کا اظہار کیا گیا تھا۔

سیکریٹری الیکشن کمیشن بابریعقوب نے مختلف سیاسی جماعتوں‌ کی جانب سے تحفظات کو رد کر دیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں