site
stats
پاکستان

الیکشن کمیشن نے مختلف اضلاع میں تعینات 22 افسران کی ترقیاں کر دیں

اسلام آباد : الیکشن کمیشن نے مختلف اضلاع میں تعینات 22 افسران کی ترقیاں کر دیں۔ الیکشن کمیشن نے افسران کی ترقیوں کا نوٹیفیکیشن بھی جاری کر دیا۔

الیکشن کمیشن کی جانب سے جاری کردہ نوٹیفیکیشن کے مطابق گریڈ 20 میں 1، 5 افسران کی گریڈ 19 جبکہ 16 افسران کو گریڈ 18 میں ترقی دے دی گئی ہے، گریڈ 19 کے ریجنل الیکشن کمشنر بنوں محمد رازق کو گریڈ 20 میں ترقی دی گئی ہے۔

اس کے علاوہ ہری پور، فیصل آباد، پشاور اور مردان کے گریڈ 18 کے ڈسٹرک الیکشن کمشنرز کو گریڈ 19 میں ترقی دی گئی ہے جبکہ ذارئع کے مطابق الیکشن کمیشن کو آئندہ عام انتخابات سے قبل گریڈ 21 کے افسران کی کمی کا سامنا ہو گا۔

اہم عہدوں پر تعینات گریڈ اکیس کے کچھ افسران کی مدت ملازمت عام انتخابات سے قبل پوری ہو رہی ہے۔

الیکشن کمیشن نے 2018 کے عام انتخابات کیلئے تیاریاں شروع

دوسری جانب الیکشن کمیشن نے دوہزار اٹھارہ کے عام انتخابات کیلئے تیاریاں شروع کردیں ، عام انتخابات تک دس کروڑ ووٹرز کا ٹارگٹ مکمل کر لیا جائے گا۔

الیکشن کمیشن نے عام انتخابات کے لئے دس کروڑ ووٹرز رجسٹر کرنے کاہدف مقرر کیا ہے،  اس کیلئے بیس کروڑ سے زائد بیلٹ بیپرز چھاپے جائیں گے، دوہزار تیرہ کے انتخابات میں سترہ کروڑ بیلٹ پیپرز چھاپے گۓ تھے، موجودہ انتخابی فہرستوں میں نو کروڑ ستر لاکھ ووٹرز رجسٹرڈ ہیں، دس کروڑ ووٹرز کے حساب سے اخراجات کا تخمینہ اور بھیجے جانے والی سمری کو بھی حتمی شکل دی جا رہی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top