الیکشن کمیشن کی جانب سے ایم کیو ایم پاکستان کی رجسٹریشن بحال کر دی گئی MQM
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم پاکستان کی رجسٹریشن بحال کر دی گئی

اسلام آباد: الیکشن کمیشن نے ایم کیو ایم پاکستان سمیت بارہ جماعتوں‌کی رجسٹریشن بحال کر دی. ایم کیو ایم پاکستان اب سینیٹ انتخابات میں اپنے پارٹی نشان پر حصہ لے سکے گی.

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان نے تیرہ جماعتوں کی رجسٹریشن بحال کرتے ہوئے تمام جماعتوں کو مطلوبہ تفصیلات جمع کرانے کی ہدایت کی ہے۔

یاد رہے کہ الیکشن ایکٹ کی خلاف ورزی اور رجسٹریشن فیس جمع نہ کرانے پر ایم کیو ایم پاکستان کی رجسٹریشن منسوخ کی گئی تھی. چیف الیکشن کمشنر جسٹس سردار محمد رضا کی سربراہی میں چار رکنی کمیشن نے تیرہ سیاسی جماعتوں کی رجسٹریشن کی منسوخی کیس کی سماعت کی.

ایم کیو ایم پاکستان کے وکیل بیرسٹر فروغ نسیم نے اپنے دلائل میں کہا کہ قانون نیا تھا، ہم سے غلطی ہوئی، درگزر کیا جائے، ایم کیو ایم پاکستان ملک کی چوتھی بڑی جماعت ہے، جس نے 22 اگست کے بعد پاکستان مخالف لوگوں کو پارٹی سے خارج کیا۔

مال روڈ احتجاج: ایم کیو ایم پاکستان کا وفد جلسے سے اٹھ کر چلا گیا

اس موقع پر ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ فاروق ستار نے کہا کہ سیینٹ کے الیکشن ہونے والے ہیں، جس کے لئے کاغذات نامزدگی 4 فروری سے جمع ہونا ہیں. کمیشن سے استدعا ہے کہ کوئی شارٹ آرڈر جاری کرے۔

رجسٹریشن بحال ہونے کے بعد ایم کیو ایم پاکستان اب سینیٹ انتخابات میں اپنے پارٹی نشان پر حصہ لے سکے گی.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں