The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ انتخابات کی تیاریاں شروع ، شیڈول فروری کے دوسرےہفتے میں جاری ہونے کا امکان

اسلام آباد: الیکشن کمیشن آف پاکستان نے سینیٹ انتخابات کی تیاریاں شروع کردیں، انتخابات کا شیڈول فروری کے دوسرےہفتے میں جاری ہونے کا  امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن نےسینیٹ انتخابات کی تیاریاں شروع کردیں، سینیٹ انتخابات کی تیاریاں3مراحل میں ہوں گی ، اس حوالے سے الیکشن کمیشن نےشیڈول کی تیاری پرکام شروع کردیا ہے، سینیٹ انتخابات کا شیڈول فروری کے دوسرےہفتے میں جاری ہونے کا امکان ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ الیکشن کمیشن نےسینیٹ الیکشن کیلئےآفیسرزکی ٹریننگ پرکام شروع کردیا، الیکشن کیلئے پولنگ عملے کی دومرحلوں میں تربیت ہوگی، پولنگ عملے کے پہلے بیج کی ٹریننگ آئندہ ہفتے شروع ہوگی۔

ذرائع کے مطابق عملےکے پہلے بیج کی 3 روزہ تربیت ہفتہ،اتوارپیرکوجاری رہےگی جبکہ دوسرےبیج کی تربیت منگل،بدھ اورجمعرات کوہوگی، الیکشن کمیشن کے ماسٹر ٹرینرز پولنگ عملے کو تربیت ددیں گے۔

الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ پولنگ عملے کو کنڈکٹ الیکشنز پر اور چاروں صوبوں کےسینئرآفیسرزکوتربیت دی جائےگی، سینیٹ انتخابات کیلئےریٹرننگ آفیسرز، پولنگ عملے کی تعیناتی پرکام شروع کردیا گیا ہے۔

سینیٹ انتخابات متناسب نمائندگی اورسنگل ٹرانسفرایبل ووٹ کی بنیادپر ہوں گے ، سیکرٹ یا اوپن ووٹنگ کا فیصلہ زیر سماعت ریفرنس کے فیصلے کے بعد ہوگا۔

خیال رہے سینیٹ انتخابات 48 نشستوں پر ہوں گے ، جن میں پنجاب سندھ میں 11 گیارہ، بلوچستان خیبر پختونخواہ میں 12 بارہ نشستوں پر ووٹنگ ہوگی جبکہ اسلام آباد کی دو سینیٹ نشستوں پر پولنگ ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں