The news is by your side.

Advertisement

این اے 75 ڈسکہ میں انتخابی نتائج کا اعلان یا دوبارہ پولنگ؟ فیصلہ آج سنایا جائے گا

اسلام آباد: این اے 75 ڈسکہ ضمنی الیکشن میں دوبارہ پولنگ یا نتیجے جاری کرنے سے متعلق فیصلہ آج ہوگا، الیکشن کمیشن نے ڈی ایم او اور ریٹرننگ آفیسر کو آج طلب کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 75 ڈسکہ کےضمنی انتخاب کے مکمل نتائج جاری کرنے یا دوبارہ پولنگ کرانے کا فیصلہ آج کیا جائےگا، اس سلسلہ میں الیکشن کمیشن نے ضلعی مانیٹرنگ افسراورریٹرننگ آفیسرکوطلب کر رکھا ہے۔

ریٹرننگ افسر نے ن لیگ درخواست پر بیس پولنگ اسٹیشنوں کے نتائج کا اعلان روک کر ریفرنس الیکشن کمیشن کو بھجوا دیا تھا۔

یاد رہے وزیراعظم عمران خان نے پی ٹی آئی امیدوارکو20پولنگ اسٹیشن پرری پولنگ درخواست کی ہدایت کرتے ہوئے کہا تھا کہ ہمیشہ صاف اورشفاف انتخابات کیلئے جستجو کی ہے، پی ٹی آئی امیدوارسےکہوں گا20پولنگ اسٹیشن پرری الیکشن کامطالبہ کرے۔

مزید پڑھیں : پی ٹی آئی کے ڈسکہ امیدوار 20 پولنگ اسٹیشن میں ری پولنگ کی درخواست کرے

عمران خان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن کےحتمی نتیجےتک ری پولنگ کی قانونی مجبوری نہیں، اپوزیشن نےڈسکہ کےنتائج پرغیرضروری رونا دھونا مچایا ہوا ہے ، شفافیت چاہتے ہیں اس لئے سینیٹ الیکشن میں اوپن ووٹنگ کا مطالبہ کیا۔

خیال رہے غیرسرکاری نتائج میں پی ٹی آئی کےعلی اسجدملہی کو7827ووٹوں کی برتری حاصل ہے۔

واضح رہے چیف الیکشن کمشنر کی جانب سے این اے75 کے ضمنی انتخاب میں انتخابی عملہ تاخیر سے پہنچنے اور 20پولنگ اسٹیشنوں کےریکارڈ کی تحقیقات کا حکم دیا گیا تھا۔

الیکشن کمیشن کا کہنا تھا کہ ڈی آراواور آر او نے بتایا 20 پولنگ اسٹیشنزکے نتائج میں ردوبدل کاشبہ ‏ہے،صوبائی الیکشن کمشنر کو فوری ریکارڈ محفوظ کرنے کی ہدایت ‏کرتے ہوئے کہا مکمل انکوائری کے بغیر حلقے کا غیر حتمی نتیجہ جاری کرنا ممکن نہیں۔

جاری اعلامیے میں کہا گیا تھا کہ 20 پولنگ اسٹیشنوں کے انتخابی عملے نے خود کولاپتہ کر لیا ہے ‏، چیف سیکرٹری اور آئی جی نے لاپتہ عملےاور پولنگ بیگزٹریس کرانے کی یقین دہانی کرائی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں