The news is by your side.

Advertisement

این اے120 میں پولنگ17ستمبر کو ہوگی، الیکشن کمیشن کا شیڈول جاری

اسلام آباد : سابق وزیر اعظم میاں نواز شریف کی سپریم کورٹ سے نااہلی کے باعث خالی ہونے والی نشست این اے 120 پر پولنگ 17 ستمبر کو ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن نے این اے120کے ضمنی انتخاب کا شیڈول جاری کردیا، الیکشن کمیشن کی طرف سے جاری کئے گئے انتخابی شیڈول کے مطابق این اے 120 میں پولنگ 17 ستمبر کو ہوگی۔

جس کے لئے محمد شاہد ڈسٹرکٹ الیکشن کمشنر بہاولنگر ریٹرنگ آفیسر مقرر کردیئے گئے ہیں، جو 7 اگست کو پبلک نوٹس جاری کریں گے اور امیدواروں اپنے کاغذات نامزدگی وصول کرسکیں گے۔

کاغذات نامزدگی 10 اگست سے 12 اگست تک واپس جمع کروائے جاسکیں گے، کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال کا عمل 15سے 17 اگست تک مکمل کیا جائے گا جبکہ کاغذات منظور یا مسترد ہونے کے خلاف اپیل 21 گست تک جمع کروائی جاسکیں گی، جن پر 24 اگست کو اعتراضات پر فیصلہ ہوگا۔

کاغذات نامزدگی 25 اگست کو واپس لئے جاسکیں گے اور 26 اگست کو امیدواروں کی حتمی فہرست جاری کردی جائے گی جبکہ پولنگ 17 ستمبر کو ہوگی۔


مزید پڑھیں: پاناما کیس: وزیراعظم نوازشریف نا اہل قرار


واضح رہے کہ پاناما کیس میں سپریم کورٹ نے نوازشریف کو نااہل قرار دیا تھا اور نواز شریف ، حسن، حسین، مریم نواز، کیپٹن صفدر اور اسحاق ڈار کے خلاف نیب میں ریفرنس بھیجنے اور چھ ماہ میں فیصلہ کرنے کا حکم دیا تھا۔ جس کے بعد لاہور کے حلقے این اے 120 سے نواز شریف کی رکنیت  ختم ہوگئی تھی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں