عمران خان توہین عدالت کیس کا فیصلہ 12اکتوبرکوسنایا جائے گا -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان توہین عدالت کیس کا فیصلہ 12اکتوبرکوسنایا جائے گا

اسلام آباد : الیکشن کمیشن آف پاکستان کا کہنا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کے خلاف توہین عدالت کیس کا فیصلہ 12 اکتوبرکو سنایا جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن آف پاکستان میں چیف الیکشن کمشنر سردار محمد رضا کی سربراہی میں عمران خان کے خلاف توہین عدالت کیس کی سماعت ہوئی۔

الیکشن کمیشن میں کیس کی سماعت پر عمران خان کے وکیل بابراعوان کی جگہ شاہد گوندل ایڈووکیٹ پیش ہوئے۔ چیف الیکشن کمشنر نے سماعت کے دوران سوال کیا کہ اسلام آباد ہائی کورٹ میں زیرسماعت کیس کی کیا پوزیشن ہے؟۔

عمران خان کے وکیل شاہد گوندل نے کہا کہ ہائی کورٹ نے 11 اکتوبر تک معاملے کی سماعت ملتوی کی ہے جس پر چیف الیکشن کمشنر نے کہا کہ ہمیں ابھی تک اسلام آباد ہائی کورٹ کے حکم نامے کی کاپی موصول نہیں ہوئی۔

چیف الیکشن کمشنر سردار محمد رضا نے کہا کہ اگر 11 اکتوبر تک اسلام آباد ہائی کورٹ نے فیصلہ نہ کیا تو الیکشن کمیشن اپنا فیصلہ جاری کرے گا جس کے بعد سماعت 12 اکتوبر تک ملتوی کردی گئی۔


عمران خان توہین عدالت کیس کا فیصلہ 27ستمبرکو سنایا جائیگا،الیکشن کمیشن


خیال رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کےخلاف اکبرایس بابرنے توہین عدالت کی درخواست دائرکی تھی۔

واضح رہے کہ دو روز قبل توہین عدالت کیس میں الیکشن کمیشن نے عمران خان کے جواب پر فیصلہ محفوظ کیا تھا اور27 ستمبر کو فیصلہ سنانے کا اعلان کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں