The news is by your side.

Advertisement

کشمیریوں پر ہونے والے مظالم کو شاعری سے نمایاں کریں، وزیر تعلیم

لاہور: وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود  نے کہا ہے کہ ہمیں کشمیریوں پر ہونے والے مظالم کو نظم اور شعر و شاعری سے نمایاں کرنا چاہیے۔

ایوان اقبال میں وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی مصنفین اور دانشوروں کے ساتھ ملاقات ہوئی جس میں ڈاکٹر انعام الحق جاوید سمیت بڑی تعداد میں سینئر شعراء , ادیب اور دانشور موجود تھے۔

ادبی بیٹھک میں اظہار خیال کرتے ہوئے وزیر تعلیم کا کہنا تھا  کہ کشمیر میں بھارتی مظالم کے خلاف قوم متحد ہوگئی ہے ہمیں اس مسئلے کو نظم اور شعر و شاعری کے ذریعے بھی  اجاگر کرنا چاہیے۔

اُن کا کہنا تھا کہ جب حکومت ملی تو مشکل حالات تھے مگر اب معیشت کے حوالے سے اچھی خبریں سامنے آرہی ہیں، آج روپے کی قدر بھی مستحکم ہورہی ہے اور اسٹاک مارکیٹ میں بھی کاروبار اچھا ہورہا ہے۔

وفاقی وزیر نے تمام دانشوروں اور مصنفین سے مخاطب ہوکر کہا کہ تعلیم کا نظام آپ سب لوگوں نے مل کر بہتر کرنا ہے، حکومت ایک ایسا تعلیمی نظام تشکیل دینے جارہی جہاں سارے پاکستان کا تعلیمی نصاب ایک جیسا ہوگا البتہ  زبان کونسی رکھنا ہے اس پر دانشوروں کی کمیٹی سوچ بچار کررہی ہے۔

شفقت محمود کا کہنا تھا کہ میرا ذاتی خیال ہے کہ نصاب کو اردو زبان میں ہی ہونا چاہیے جبکہ انگریزی کو بطور ایک مضمون پڑھایا جائے، تقریب میں شرکاء نے مختلف سوالات کیے جن کے وفاقی وزیر نے جوابات دیے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں