پہلےاقامہ پرمنتخب وزیراعظم کو فارغ کیا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

پہلےاقامہ پرمنتخب وزیراعظم کو فارغ کیا گیا

اسلام آباد: وزیرمملکت برائے اطلاعات ونشریات مریم اورنگزیب کا کہنا ہے کہ پہلے منتخب وزیراعظم کو فارغ کیا گیا اب منتخب حکومت کو گرانے کی باتیں کی جارہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں احتساب عدالت کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مریم اورنگزیب نے کہا کہ لوگوں کی خدمت کرنے والے منتخب وزیراعلیٰ کو گرانے کی باتیں کی جارہی ہیں۔

وزیرمملکت برائےاطلاعات ونشریات نے کہا کہ دھمکی دی جارہی ہے کہ اب استعفیٰ مانگ نہیں رہے استعفیٰ لیں گے۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ ایک شخص نے پورے ملک میں انتشار پھیلانے کی بات کی اور ملک میں انتشار پھیلانے والوں کو کوئی کچھ نہیں کہتا۔

انہوں نے کہا کہ یہ کون سے مافیا اور گارڈ فادر ہیں جو کینیڈا سے تشریف لاتے ہیں۔

دوسری جانب وزیرمملکت برائے داخلہ طلال چوہدری نے کہا کہ پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ طاہرالقادری کے دائیں بائیں پی ٹی آئی، پیپلزپارٹی ہے۔

طلال چوہدری نے کہا کہ یہ لوگ نہیں چاہتے کہ سینیٹ اور جنرل الیکشن ہوں کیونکہ انہیں سینیٹ اور جنرل الیکشن میں واضح شکست نظر آرہی ہے۔

وزیرمملکت برائے داخلہ نے کہا کہ ڈرون گرانے کی حکمت عملی کرنا چاہیے ہم بلوچستان حکومت گرارہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کیا یہ تحریک عدم اعتماد جمہوریت پر عدم اعتمادکی کوشش ہے؟ عدم اعتماد کا کس کوفائدہ ہوگا، اس کے پیچھے کیا کیا کہانیاں ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں