The news is by your side.

Advertisement

ای ایف جی ہرمزگروپ پاکستانی اسٹاک مارکیٹ کا بروکر بن گیا

کراچی : مشرق وسطی کےسرمایہ کار گروپ کا پاکستان اسٹاک ایکسچینج کا دورہ کیا ، مصری سرمایہ کاری فرم ای ایف جی ہرمزگروپ پاکستانی اسٹاک مارکیٹ کا بروکر بن گیا۔

تفصیلات کے مطابق مشرق وسطی کےسرمایہ کار گروپ کا پاکستان اسٹاک ایکسچینج کا دورہ کیا، پاکستان اسٹاک ایکسچینج کا دورہ کرنے والے مڈل ایسٹ کے سرمایہ کارگروپ کی قیادت ای ایف جی ہرمز ہولڈنگ کے سی ای اُو کریم اواد نے کی، جنھوں نے روایتی گھنٹہ بجاکر مارکیٹ میں کاروبار کا آغاز کیا۔

کریم اواد کا کہنا تھا کہ ایم ایس سی آئی میں پاکستان اسٹاک ایکسچینج کا ایمرجنگ مارکیٹ کا درجہ حاصل کرنا اہم پیشرفت ہے۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ایم ڈی پی ایس ایکس ندیم نقوی نے کہا کہ ایمرجنگ مارکیٹ بننے سے پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں بیرونی سرمایہ کاری میں اضافہ ہوگا۔

پاکستانی بروکریج ہائوس آئی ایف ایس ایل کےاکثریتی حصص خریدنے والی ای ایف جی ہرمز ہولڈنگ نے پاکستان اسٹاک ایکسچینج کی ٹاپ منیجمنٹ سے ملاقات میں پاکستانی کیپٹل مارکیٹ میں بڑی سرمایہ کاری کا وعدہ کیا ہے۔

دوسری جانب  پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں  400سے زائدپوائنٹس کا اضافہ ریکارڈ ہوا اور   100انڈیکس 51100پوائنٹس کی سطح پر  آگیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں