The news is by your side.

Advertisement

مصر میں جدید ٹرانسپورٹ سسٹم کی منظوری

قاہرہ: مصر کے 6 شہروں میں ماس ٹرانزٹ سروس کی منظوری دے دی گئی ہے، کیش لیس ادائیگی اور ایپس سے منسلک یہ منصوبہ جلد فعال ہوجائے گا۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق مصر کی نئی اربن کمیونیٹیز اتھارٹی نے مصر کے 6 نئے شہروں میں ماس ٹرانزٹ سروس کی منظوری دی ہے، اتھارٹی کی ملکیت ان بسوں کو چلانے کا ٹھیکہ کمپنی مواصلات مصر کو دیا گیا ہے۔

ٹرانسپورٹ ریگولیٹری یونٹ کے ڈائریکٹر احمد الکافوری کا کہنا ہے کہ یہ بسیں نیو قاہرہ، الشروق، العبور سمیت 6 شہروں میں چلنا شروع کردیں گی۔

الکافوری کے مطابق اس منصوبے کا مقصد مصر میں وژن 2030 کے منصوبے کے مطابق ملک میں پائیدار اور ماحول دوست نقل و حمل کے نظام کی ترقی کو یقینی بنانا ہے، نئے منصوبے سے ٹریفک کی بھیڑ اور سفر کے دورانیے کو کم کرنے میں بھی مدد ملے گی۔

انہوں نے کہا کہ اس منصوبے کو بین الاقوامی معیار اور انتظامی ہدایات کے مطابق عمل میں لایا جائے گا اور ہر شہر میں اس کی مخصوص ضروریات کے مطابق اس پر عمل کیا جائے گا۔

اس منصوبے کو مسافروں کے آرام کو یقینی بنانے کے لیے کیش لیس ادائیگی کے نظام اور ایپس کے ساتھ منسلک کیا جائے گا، منصوبے کی نگرانی جدید ترین ٹیکنالوجی سے کی جائے گی۔

ٹرانسپورٹ ریگولیٹری یونٹ کے قانونی مشیر احمد رضا عمارہ کا کہنا ہے کہ معاہدے میں آپریشنز اور کارکردگی پر نظر رکھنے کے لیے قانونی اور تکنیکی دفعات شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں