ملک میں داعش موجود نہیں، کچھ لوگ داعش کانام استعمال کررہے ہیں، وفاقی وزیرداخلہ -
The news is by your side.

Advertisement

ملک میں داعش موجود نہیں، کچھ لوگ داعش کانام استعمال کررہے ہیں، وفاقی وزیرداخلہ

اسلام آباد: وفاقی وزیرداخلہ چوہدری نثار کا کہناہے کہ سابقہ حکومت نے مولانا عبدالعزیز کے خلاف آٹھ کیسز ختم کئے۔

میڈیا سے بات  کرتے ہوئے وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار علی خان کا کہنا تھا کہ کوئی بھی قانون توڑے گا تو اس کیخلاف بھرپورکارروائی ہوگی، مولانا عبدالعزیز پر آٹھ کیس پچھلی حکومت میں ختم ہوئے ، چوہدری نثار نے کہا کہ مولانا عبدالعزیز کو جمعہ کا خطبہ دینے سے میں نے روکا تھا۔

داعش کے حوالے سے وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا تھا کہ داعش ایک مشرق وسطی اور شمالی افریقاکی تنظیم ہے، داعش کی براہ راست پاکستان میں تنظیم نہیں ہے، پاکستان میں کچھ لوگ داعش کانام استعمال کررہےہیں، ان کا کہنا تھا کہ ایجنسیاں تصدیق کررہی ہیں کہ ملک میں داعش موجود نہیں اگر ہے تونشاندہی کی جائے۔

انہوں نے بتا یا کہ پاکستان میں 45سے زیادہ مختلف سوچ اور ایجنڈے کی دہشت گرد تنظیمیں اپنے مکروہ کاموں میں مصروف ہیں جو کہ ختم ہونے کے بعد پھر سر اٹھا لیتی ہیں ،ان میں سے کئی لوگ اپنی تنظیمیں چھوڑ کر داعش کا نام استعمال کر کے کارروائیاں کر رہے ہیں۔حقیقی اعتبار سے یہ داعش نہیں بلکہ وہ عناصر ہیں جو پہلے سے ہی پاکستان میں دہشت گردی کی کارروائیاں کر رہے ہیں ۔

وزیر داخلہ چوہدری نثار کہتے ہیں انہیں علم نہیں تھا کہ ان کی بیٹی کو سیف گیمز میں شامل کیا گیا ہے، وزیرداخلہ کا کہنا تھا کہ گھروالوں نے قائل کیا تو بیٹی کو بھارت سیف گیمز میں بھیج دیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں