The news is by your side.

Advertisement

وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ نے رائیونڈ محل کی چار دیواری گرانے کا اعلان کردیا

ننکانہ صاحب : وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ نے کہا ہے کہ رائیونڈ محل کی دیوار پر خرچ ہونے والے قومی خزانے کے پیسے واپس نہ ہوئے تو دیوار گرا دیں گے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے ضلع ننکانہ صاحب کے شہر منڈی فیض آباد میں ڈگری کالج برائے خواتین کے افتتاح کے موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے کہا کہ ملکی وسائل لوٹنے والوں سے ایک ایک پائی وصول کی جائے گی، نوازشریف اور آ صف زرداری نے قومی خزانے کے اربوں روپے غیر ملکی دوروں پر خرچ کیے۔

وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ نے نواز شریف کے گھر رائیونڈ محل کی چار دیواری پر آنے والے اخراجات کی رقم سرکاری خزانے میں جمع نہ کرائے جانے کی صورت میں اسے گرانے کا اعلان کردیا۔

ان کا کہنا تھا کہ رائیونڈ محل کی دیوار 28کروڑ روپے قومی خزانے سے خرچ کرکے تعمیر کی گئی رائیونڈ کےگرد تعمیر دیوار پر خرچ کیے جانے والے قومی خزانے کے پیسے واپس نہ ہوئے تو دیوار گرا دیں گے۔

نواز شریف کے گھر کی چار دیوراری پرقومی خزانے سے 28 کروڑ روپے خرچ کیے گئے۔ ان کا مزید کہنا تھا کہ نواز شریف نے غیر ملکی دوروں پر ایک ارب83 کروڑ50 لاکھ روپے جبکہ آصف زرداری نے 134دوروں پر ایک ارب 42 کروڑ 15 لاکھ روپے خرچ کیے گئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں