The news is by your side.

Advertisement

الیکشن 2018: خواتین نے پہلی بار ریکارڈ تعداد میں ووٹ‌ ڈالے

اسلام آباد : ملکی تاریخ میں پہلی بار عام انتخابات میں خواتین ووٹرز کا شاندار ٹرن آؤٹ دیکھنے میں آیا، جن علاقوں میں پہلے خواتین ووٹ نہیں ڈالتی تھیں اس بار وہاں بھی خواتین پورے جوش کے ساتھ حق رائے رہی استعمال کرنے پہنچیں۔

خواتین نے حوصلہ دکھایا۔ کمال کردکھایا۔ مونتاج تبدیلی آ نہیں رہی تبدیلی آگئی،اسلیشن 2018 میں کراچی سے خیبر تک خواتین ووٹر نے حق رائے دہی کا استعمال پورے جوش وخروش سے کیا۔

دیر میں خواتین نے پہلی بار اپنا ووٹ کاسٹ کیا، کوہستان کی خواتین نے بھی راویت تبدیل کردی ۔ سخت پردے میں ووٹ ڈالنے پہنچیں، تاریخ میں اس بار یہ منظر بھی دیکھنے کو ملے جب صوابی میں پہلی بار خواتین نے پولنگ اسٹیشن میں قدم رکھا۔

سابق وزیراعظم نواز شریف کی والدہ بھی اپنے پوتے حمزہ شہباز کے ہمراہ ووٹ کاسٹ کرنے گئیں اور اپنے ووٹ کا حق استعمال کیا، کراچی میں بھی خواتین کی بڑی تعداد ووٹ کاسٹ کرنے باہر نکلی۔

بوڑھی خواتین بھی پیچھے نہ رہیں، لیاری میں نوے سالہ خاتون نے ووٹ ڈالا، بلوچستان میں بھی بغیر کسی کے خوف کےخواتین نے ووٹ ڈالا۔ چمن میں سخت پردے میں خواتین اپنا حق رائے دہی استعمال کرنے پولنگ اسٹیشن پہنچیں۔

سوات میں بھی خواتین نے خوف کے بت کو پاش پاش کردیا اور ووٹ کاسٹ کئے، پشاور میں خواتین جوق در جوق ووٹ کاسٹ کرنے پہنچیں، لمبی لمبی قطاریں بتارہی تھی ووٹ ڈالنا خواتین کا حق ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں