The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان کی الیکشن کمیشن میں زیر التوا ریفرنس کے خلاف درخواست دائر

اسلام آباد: تحریک انصاف کے چیئرمین نے الیکشن کمیشن میں زیر التوا ریفرنس کے خلاف درخواست دائر کی، جس میں کہا گیا ہے کہ وہ الیکشن کمیشن کو ریفرنس کی سماعت روکنے کا حکم دے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے چیرمئین عمران خان نے الیکشن کمیشن میں زیر التوا ریفرنس کے خلاف درخواست دائر کی، عمران کی جانب سے سینئر قانون دان بابر اعوان نے درخواست دائر کی۔

درخواست کے متن میں کہا گیا ہے کہ نااہلی ریفرنس زائد المیعاد ہونے سے الیکشن کمیشن سماعت نہیں کرسکتا ہے کیونکہ الیکشن کمیشن 90 روز میں ریفرنس کے فیصلے کا پابند ہے۔

درخواست میں مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ ہائیکورٹ الیکشن کمیشن کوریفرنس کی سماعت سے روکنے کا حکم دے.

درخواست گزار کے مطابق 5ستمبر کو اسپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے ریفرنس الیکشن کمیشن میں منتقل کیا تھا جبکہ 4 دسمبر کو 90 دن مکمل ہوچکے، اس لئے اب الیکشن کمیشن سماعت نہیں کرسکتا ہے، درخواست میں سیکریٹری الیکشن کمیشن،سیکریٹری قانون ،اسپیکر قومی اسمبلی اور کابینہ ڈویژن کو درخواست میں فریق بنایا گیا ہے۔

یہاں پڑھیں:نااہلی ریفرنس: عمران خان کے وکیل نے ریفرنس ناقابل سماعت قرار دے دیا

یاد رہے کہ گذشتہ سال عمران خان کے وکیل نعیم بخاری نے الیکشن کمیشن میں نااہلی ریفرنس کو ناقابل سماعت قرار دے دیا تھا، نعیم بخاری کا کہنا تھا کہ ریفرنس کا دفاع اسپیکرقومی اسمبلی کو خود کرنا چاہیئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں