پارٹی فنڈز کیس: الیکشن کمیشن نے عمران خان کو نوٹس جاری کردیا -
The news is by your side.

Advertisement

پارٹی فنڈز کیس: الیکشن کمیشن نے عمران خان کو نوٹس جاری کردیا

اسلام آباد : الیکشن کمیشن نے پارٹی فنڈز کیس میں پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان کو نوٹس جاری کر دیا، ن لیگی رہنما دانیال عزیز کا کہنا ہے کہ کہاں ہو نعیم الحق چلے آؤ، عمران خان آپ کی بھی تلاشی کا وقت آگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق الیکشن کمیشن میں پارٹی فنڈز کیس کی سماعت ہوئی، کمیشن نے چیئر مین تحریک انصاف عمران خان کوتوہین عدالت کی درخواست پرنوٹس جاری کردیا۔ الیکشن کمیشن نےعمران خان سےاکیس فروری تک جواب طلب کرلیا۔

توہین عدالت کی درخواست اکبر ایس بابر نے دائرکی تھی۔ دوسری جانب الیکشن کمیشن کےباہر میڈیا سے بات کرتے ہوئے ن لیگی رہنما دانیال عزیزکا کہنا تھا کہ عمران خان عدالتوں کو شرمناک کہہ کر معافی مانگتے ہیں۔

دانیال عزیز نے کہا کہ پی ٹی آئی نے گزشتہ سماعت پر معافی مانگی اور آج فرار ہوگئے، عمران خان نے ملکی سیاست کو گھناؤنا الزام بنا دیا ہے۔

عمران خان نے قومی اداروں کے سربراہوں کو گالیاں دیں۔ دانیال عزیز نے کہا کہ ہم بھی طویل عرصہ سے سیاست میں ہیں لیکن ہم عمران خان کی طرح ہر گیند کے پیچھے نہیں بھاگتے۔

دانیال عزیز نے کپتان پر طنز کرتے ہوئے کہا کہ ڈولی اٹھنے سے نیا پاکستان نہیں بنےگا۔ دانیال عزیز کا کہنا تھا کہ آئی سی آئی جےادارہ نہیں ایک پروجیکٹ ہے، جرمن اخبار نے پرانی خبر کو نئی کرنے کی کوشش کی۔

عدالت نے عمران خان سے کہا کہ آپ غلیظ زبان استعمال کرتے ہیں، انہوں نے کہا کہ عمران خان عدالت کا وقت ضائع کررہے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں