site
stats
عالمی خبریں

لندن دہشت گردی کا الزام کسی مخصوص کمیونٹی کو دینا صحیح‌ نہیں، تھریسامے

لندن: برطانوی وزیراعظم تھریسامے نے کہا ہے کہ دہشت گردی کو ختم کرنا بڑا چیلنج ہے، کسی مخصوص کمیونٹی کو نشانہ بنانے کے بجائے دہشت گردوں کے خلاف سب کو متحد ہونا پڑے گا، کچھ بھی ہوجائے ملک میں عام انتخابات شیڈول کے مطابق ہی ہوں گے۔

لندن میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے برطانوی وزیراعظم نے گزشتہ روز ہونے والے دہشت گردی کے واقعات کی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ فورسز نے بروقت کارروائی کرکے تین مشتبہ افرادکو ہلاک کیا، برطانوی پولیس نے چند ماہ میں دہشت گردی کے 5 منصوبے ناکام بنائے۔

انہوں نے سانحے کے متاثرین سے دلی ہمدردی کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ایسے واقعات کو دہشت گردی کے طور پر دیکھا جاسکتا ہے، دہشت گردی کے نتیجے میں کسی مخصوص کمیونٹی کو نشانہ بنانے سے بہتر ہم مسلح گروہ کے خلاف اتحاد کرلیں۔ تھریسامے نے کہا کہ دہشت گردی کے خلاف ہماری سوچ ایک ہی ہونی چاہیے تب ہی ہم متحد ہوکر اپنے دشمن کو شکست دے سکتے ہیں۔

برطانوی وزیراعظم نے اس عزم کا اظہار کیا کہ ہم کسی بھی صورت اپنے ملک میں دہشت گردوں کو مضبوط نہیں ہونے دیں گے اور کچھ بھی ہوجائے ملک میں عام انتخابات شیڈول کے مطابق ہی ہوں گے۔

پڑھیں: لندن : دہشت گرد حملوں میں‘ 7افراد ہلاک‘ متعدد زخمی

یاد رہے گزشتہ روز لندن کے دو مختلف مقامات پر دہشت گردی کے واقعات پیش آئے تھے جس کے نتیجے میں 7 افراد ہلاک جبکہ متعدد زخمی بھی ہوئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top