نواز شریف سے ہاتھ سے وقت نکلتا جارہا ہے، منظور وسان manzoor wasan
The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف کے ہاتھ سے وقت نکلتا جارہا ہے، منظور وسان

کراچی: سندھ کے صوبائی وزیر منظور وسان کا کہنا ہے کہ نواز شریف کے ہاتھ سے وقت نکلتا جارہا ہے، متبادل وزیر اعظم نہ دیا تو قبل از انتخابات کے سوا آپشن نہیں، پاناماکیس کےفیصلےکےاثرات شریف فیملی تک محدودنہیں رہیں گے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے صوبائی وزیرِ صنعت منظور وسان کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نواز شریف نے 3 آپشنز میں سے کسی ایک پرعمل نہ کیا تو نااہل ہوسکتے ہیں۔

صوبائی وزیر کا کہنا تھا کہ مارچ 2018ء سے پہلے انتخابات ہوسکتے ہیں، پاناما لیکس میں نواز شریف وقت گنوا رہے ہیں‘ جولائی میاں نواز شریف کے لیے بہت اہم ہے۔

انہوں نے کہا کہ پی پی آئندہ الیکشن میں 70 فیصد نشستیں حاصل کرے گی، جولائی کو پی ایس 114 پر ضمنی انتخاب میں کانٹے کا مقابلہ ہوگا۔

 منظور وسان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پی ایس 114 پی پی کی نشست نہیں رہی لیکن سعید غنی مقابلہ کریں گے۔ ملکی حالات پرانہوں  نے کہا کہ ملک میں دہشت گردی میں بیرونی اور اندرونی عناصر ملوث ہیں۔

ایم کیو ایم کے حوالے سے منظور وسان کا کہنا تھا کہ پہلے بھی کہہ چکا ہوں کہ لندن اور پاکستان ایک ہی ہیں۔ منظور وسان نے مزید کہا کہ عید کے بعد  دھمال لگے گا پارٹیاں بدلنے والے سیاسی مینڈکوں کو پانی اور پناہ چاہئے۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال
پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں