The news is by your side.

Advertisement

سکھر، لاڑکانہ اور شکارپور میں بجلی چوروں کیخلاف بڑی کاررروائی

سکھر/ لاڑکانہ / شکار پور : سیپکو نے سکھر، لاڑکانہ اور شکار پور میں بجلی چوروں کیخلاف آپریشن کرتے ہوئے ہزاروں کنڈے اتار دیئے، تاروں کے گچھے اتنے زیادہ تھے کہ ان کو اٹھانے میں کافی دشواری کا سامنا کرنا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق سی او سیپکو کی ہدایت پر عملے نے بجلی چوروں کے خلاف بڑے پیمانے پر کریک ڈاؤن کر کے بجلی کے کنڈوں کو کاٹ دیا  اوربجلی چوروں کے خلاف مقدمات درج کروا دئیے ہیں، تاہم اب تک کوئی گرفتاری عمل میں نہیں لائی گئی ہے۔

سکھر الیکٹرک سپلائی کارپوریشن کے عملے نے بجلی کے غیر قانونی کنکشنز کے خلاف بھرپور کارروائی کرتے ہوئے سکھر، لاڑکانہ اور شکار پور کے مختلف علاقوں سے ہزاروں کنڈے اتار کر قبضے میں لے لیے، کنڈے کے تاروں کی تعداد اتنی زیادہ تھی کہ ان کو اٹھانا بھی دشوار ہوگیا تھا۔

کارروائی کے دوران عملے کے ہمراہ پولیس کی بھاری نفری بھی موجود تھی، اس موقع پر شہریوں نے احتجاج بھی کیا، اے آر وائی نیوز کے نمائندے لالہ اسد پٹھان کے مطابق سی او سیپکو کا کہنا تھا کہ بجلی چوری کیخلاف آپریشن میں عوام بھی ہم سے تعاون کریں۔

شکارپور کے مختلف علاقوں میں سیپکو اہلکاروں نے ہزاروں کنڈے اتار دیئے گئے ہیں ، انہوں نے بتایا کہ فرائض میں غفلت برتنے پر دو ایکسیئن، پانچ ایس ڈی اوز سمیت بارہ اہلکار معطل کردیئے گئے ہیں، اس کے علاوہ مختلف تھانوں میں بجلی چوروں کیخلاف مقدمات بھی درج کرائے گئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں