The news is by your side.

Advertisement

شدید گرمی سے عوام کا برا حال ، بجلی کا شارٹ فال 7500 سے تجاوز کر گیا

لاہور : ملک میں بجلی کا شارٹ فال ساڑھے سات ہزار سے تجاوز کر گیا، شہروں میں آٹھ سے دس گھنٹے اور دیہات میں بارہ بارہ گھنٹے کی لوڈشیڈنگ جاری ہے۔

تفصیلات کے مطابق گرمی کی شدت سے ملک بھر میں بجلی کا شارٹ فال مزید بڑھ گیا، بجلی کی طلب ساڑھے سات ہزار میگاواٹ کے لگ بھگ ہوگیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملک میں بجلی کی رسد 21 ہزار میگاواٹ اور طلب 28500 میگاواٹ ہے جبکہ لیسکو میں بجلی کا شارٹ فال پندرہ سو میگاواٹ ہے، جہاں بجلی کی طلب 5300 میگاواٹ اور رسد 3800 میگاواٹ ہے۔

جس کے باعث لاہور بھر میں آٹھ سے بارہ گھنٹے لوڈشیدنگ معمول بن گئی ہے ، ذرائع کا کہنا ہے کہ پاور پلانٹس کو تیل گیس کوئلے کی قلت کا سامنا ہے، جس کے باعث لوڈ شیڈنگ کی جارہی ہے اور ٹرپننگ سے گھروں کی اشیا جلنے لگیں۔

عوام کا کہنا ہے کہ امپورٹڈ حکومت شوبازیاں چھوڑے اور بجلی کی لوڈشیڈنگ ختم کرے، غریب آدمی سے جینے کا حق چھین لیا ہے ، شدید گرمی اوپر سے آٹھ سے دس گھنٹے کی لوڈشیڈنگ سے کاروبارہ زندگی تباہ ہوگیا ہے.

خیال رہے پاکستان کی تین بڑی پاور کمپنیوں سمیت سولہ پاور پلانٹس شٹ ڈاؤن کر دیئے گئے ہیں ، حبکو،لال پیر،پاک جین، تربیلا، جامشورو اور لاکھڑا پاورپلانٹس تیل کی عدم فراہمی پر بند کیے گئے ، بڑے پاور پلانٹ بند ہونے سے ملک بھر میں بجلی کی لوڈشیڈنگ کا دورانیہ مزید بڑھے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں