The news is by your side.

دیو قامت ہاتھی اسپتال پہنچ گیا، عملہ پریشان، آگے کیا ہوا؟ ویڈیو وائرل

مغربی بنگال کے ایک فوجی اسپتال میں ہاتھی کی موجودگی نے سب کو حیران اور پریشان کردیا، ہاتھی کافی دیر تک اسپتال کی راہداری میں گھومتا رہا۔

آپ نے اکثر جانوروں کو انسانوں سے مانوس دیکھا ہوگا کہ وہ بغیر کسی ڈر خوف کے عوامی مقامات پر چہل قدمی کررہے ہیں اور دیکھنے والے اس منظر سے محظوظ ہوتے ہیں۔

ایک ایسا ہی واقعہ مغربی بنگال کے ایک فوجی اسپتال میں پیش آیا کہ جہاں ایک دیو قامت ہاتھی اکیلا اسپتال کے احاطے میں داخل ہوا اور ٹہلتے ہوئے اندر راہداری تک آگیا۔

اس منظر کو دیکھ کر اسپتال میں موجود عملہ اور دیگر افراد پہلے تو گھبرا گئے لیکن ہاتھی کو پرسکون دیکھتے ہوئے ان کی جان میں جان آئی اور وہ اس کی تصاویر اور ویڈیوز بنانے لگے۔

انڈین فاریسٹ سروس آفیسر نے ہاتھی کے ایڈونچر کو ظاہر کرنے والی چند تصاویر شیئر کی ہیں، ایک تصویر میں ہاتھی اسپتال کی عمارت کے اندر ہال کا رخ کرتا ہوا نظر آ رہا ہے اور دوسری تصویر میں ہاتھی دروازے کی طرف جاتا ہوا نظر آرہا ہے۔

بعد ازاں معلوم ہوا کہ اس ہاتھی نے اپنی جسامت کی وجہ سے کچھ کمروں کی دیواروں کے ساتھ کچھ فرنیچر کو بھی جزوی نقصان پہنچایا۔

سوشل میڈیا پر اس ویڈیو پر صارفین نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے ہاتھی کے اس عمل کو ’سرپرائز انسپکشن‘سے تعبیر کیا۔

اس ویڈیو کو صارفین نے حیران کن بھی کہا اور دلچسپ بھی۔ کچھ نے مذاق میں کہا کہ ہاتھی کوئی مریض ہو سکتا ہے جو اسپتال میں علاج کے لیے آیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں