متحدہ عرب امارات، گھر میں ہولناک آتشزدگی، 8 افراد جاں بحق emirati family kiiled in house fire
The news is by your side.

Advertisement

متحدہ عرب امارات، گھر میں ہولناک آتشزدگی، 8 افراد جاں بحق

ابوظبی: متحدہ عرب امارات کے ابوظبی کے علاقے بنی یاس میں گھر میں ہولناک آتشزدگی کے نتیجے میں ایک ہی خاندان کے 8 افراد جاں بحق ہوگئے۔

عرب میڈیا کے مطابق متحدہ عرب امارات کے شہر ابوظبی کے علاقے بنی یاس میں ایک مکان میں ہولناک آتشزدگی کے نتیجے میں چھ بچوں اور دو خاتون سمیت 8 افراد جاں بحق ہوگئے جبکہ گھر کی مالکن کو تشویشناک حالت میں اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

زخمی خاتون کے شوہر ال کوتھین کا کہنا ہے کہ گھر کے اندر آٹھ افراد موجود تھے جو جاں بحق ہوگئے ہیں ان میں دو چھوٹی بیٹیاں بھی شامل ہیں۔

جاں بحق ہونے والے آٹھوں افراد کی نماز جنازہ نماز عصر کے بعد مقبرہ مسجد بنی یاس میں ادا کی گئی، زخمی خاتون کی حالت تشویشناک بتائی جارہی ہے جنہیں اسپتال میں طبی امداد دی جارہی ہے۔

سوشل میڈیا پر مذکورہ افراد کے جاں بحق ہونے کی مذمت کی گئی ہے اور جاں بحق افراد کے اہلخانہ سے تعزیت کا سلسلہ جاری ہے۔

ابوظبی سول ڈیفنس کی جانب سے جاری کردہ اعلامیے میں کہا گیا ہے کہ مذکورہ واقعہ آج صبح پیش آیا جبکہ ملکی سطح پر مہم بھی چلائی جائے گی کہ کس طرح آتشزدگی کے نتیجے میں قیمتی جانوں کو محفوظ بنایا جاسکتا ہے۔

واضح رہے کہ رواں سال جنوری میں متحدہ عرب امارات کے ایک گھر میں آگ لگنے کے بعد دھواں پھیل جانے اور دم گھٹنے سے 7 بہن بھائی جاں بحق ہوگئے تھے، یہ افسوسناک واقعہ مشرقی ریاست فجیرہ میں پیش آیا تھا، جاں بحق ہونے والوں میں تین بچے اور چار بچیاں شامل تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں