The news is by your side.

Advertisement

شہری لٹنے سے بچ گیا، لیکن کیسے؟ ویڈیو دیکھ کر آپ حیران رہ جائیں گے

کراچی: شہر قائد کے کچھ علاقوں میں صبح سویرے اسٹریٹ کرائمز پر مبنی وارداتیں ہو رہی ہیں، جن میں گھروں سے دفاتر یا دیگر کاموں کے لیے نکلنے والے پیدل شہریوں کو نشانہ بنایا جاتا ہے۔

اے آر وائی نیوز کو ایسی ایک واردات کی سی سی ٹی وی فوٹیج موصول ہوئی ہے، جس میں موٹر سائیکل سوار 2 لٹیروں نے صبح کے وقت ایک راہ گیر کو لوٹنے کے لیے گھیرا۔

یہ فوٹیج کراچی کے علاقے گلشن اقبال کی ہے، اسٹریٹ کرمنلز اپنے لیے اسے فروی زون سمجھ کر کارروائیاں کرتے ہیں، فوٹیج میں دیکھا جا سکتا ہے کہ بلاک 3 میں موٹر سائیکل سوار لٹیروں نے راہ گیر کو روک کر اس کی تلاشی لی۔

بہ ظاہر یہ ایک کامیاب واردات تھی لیکن چند سیکنڈ کی جامہ تلاشی کے بعد ہی لٹیروں کو مایوس لوٹنا پڑا، آپ دیکھ سکتے ہیں کہ لٹیرے موٹر سائیکل پر شہری کے پاس سے گزرے، تو پیچھے بیٹھا ہوا لٹیرا اترا اور پستول نکال کر فائر پوزیشن میں لے آیا۔

شہری نے اطمینان سے دونوں ہاتھ اوپر اٹھائے، اور لٹیرا اس کی تلاشی لینے لگا، کچھ ہی دیر بعد اسے مایوسی نے آ لیا، کیوں کہ شہری کے پاس کچھ بھی نہیں تھا، وہ خالی جیب کے ساتھ نکلا تھا، نہ موبائل اور نہ پیسے تھے، یہ دیکھ کر لٹیرا فوراً موٹر سائیکل پر دوبارہ بیٹھا اور دونوں بھاگ گئے۔

دوسری طرف شہری انھیں ناکام جاتے دیکھتا رہا، اس واردات سے ایسا لگتا ہے کہ شہر کی سڑکوں پر نکلنے والے صرف خالی جیب افراد ہی اب وارداتوں سے محفوظ رہ سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں