The news is by your side.

Advertisement

انگلینڈ اور نیوزی لینڈ کے درمیان ٹور میچ بلانتیجہ ختم

ولنگٹن: انگلینڈ الیون اور نیوزی لینڈ الیون کے درمیان کھیلا گیا دو روزہ ٹور میچ بغیر ہار جیت کے ختم ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق انگلینڈ الیون اور نیوزی لینڈ الیون کے درمیان ولنگٹن میں دو روزہ ٹور میچ کھیلا گیا جو بلانتیجہ رہا، انگلینڈ نے اپنی پہلی اننگز 376 رنز 2 کھلاڑی آﺅٹ پر ڈیکلیئر کی، زیک کراولے اور ڈومینک سیبلے حریف بولرز کے سامنے ڈٹے رہے۔

دونوں بلے بازوں نے مشکل وقت میں انتہائی شاندار اور ذمہ دارانہ بیٹنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے دوسری وکٹ پر 212 رنز کی ناقابل شکست شراکت داری قائم کرکے ٹیم کی پوزیشن مستحکم کی، زیک کراولے اور ڈومینک سیبلے سنچریاں اسکور کرنے کے بعد ریٹائرڈ ہرٹ ہوگئے، بٹلر 38 اور اسٹوکس 30 رنز کے ساتھ ناٹ آﺅٹ رہے۔

جواب میں دوسرے روز کھیل ختم ہونے تک نیوزی لینڈ الیون نے 4 وکٹوں کے نقصان پر 266 رنز بنائے اور میچ ہار جیت کے فیصلے کے بغیر ختم ہوگیا، فن ایلن 104 رنز بناکر ریٹائرڈ ہوگئے، جیکب بھولا 61 رنز کے ساتھ دوسرے نمایاں بلے باز رہے، سندیپ پٹیل 48 اور شیپلے 23 رنز کے ساتھ ناٹ آﺅٹ رہے۔

انگلینڈ الیون کے جوفرا آرچر نے دو ثام کیورن اور اسٹورٹ براڈ نے ایک ایک کھلاڑی کو آﺅٹ کیا اور اس طرح میچ بلانتیجہ ختم ہوگیا۔

پہلا ٹیسٹ میچ: نیوزی لینڈ اور انگلینڈ کا ٹاکرا کب ہوگا؟

خیال رہے کہ نیوزی لینڈ اور انگلینڈ کے درمیان پہلا ٹیسٹ میچ 21نومبر سے 25نومبر تک مونٹ مونگنوئی میں کھیلا جائے گا۔

ٹی ٹوئنٹی سیریز اور دو روزہ ٹور میچ کے بعد انگلینڈ کی ٹیم دو ٹیسٹ میچوں کی سیریز سے قبل ایک چار روزہ ٹور میچ بھی کھیلے گی جس کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان پہلا ٹیسٹ میچ 21 سے 25 نومبر تک مونٹ مونگنوئی کھیلا جائے گا۔ جبکہ دوسرا اور آخری ٹیسٹ میچ 29 نومبر سے 3 دسمبر تک ہملٹن میں کھیلا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں