ٹی 10 لیگ کی مشکلات میں مزید اضافہ، انگلش اور سری لنکن کرکٹ بورڈز نے بھی تحفظات کا اظہار کر دیا -
The news is by your side.

Advertisement

ٹی 10 لیگ کی مشکلات میں مزید اضافہ، انگلش اور سری لنکن کرکٹ بورڈز نے بھی تحفظات کا اظہار کر دیا

لاہور: شارجہ میں ہونے والی ٹی 10 لیگ کی مشکلات میں مزید اضافہ ہو گیا ہے، انگلش اور سری لنکن کرکٹ بورڈز نے بھی اپنے تحفظات کا اظہار کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق انگلش اور سری لنکن کرکٹ بورڈز نے شارجہ میں ہونے والی ٹی ٹین لیگ پر تحفظات ظاہر کر کے لیگ کے لیے ایک اور مشکل کھڑی کر دی۔

ٹی ٹین لیگ کے خلاف آئی سی سی میں شکایت کی جائے گی

انگلش اور سری لنکن کرکٹ بورڈز نے فیصلہ کیا ہے کہ ٹی ٹین لیگ کے خلاف انٹرنیشنل کرکٹ کونسل (آئی سی سی) میں شکایت درج کی جائے گی۔

ٹی ٹین لیگ ہر گزرتے دن کے ساتھ مسائل کا گڑھ بنتی جا رہی ہے، لیگ کے مرکزی اسپانسر کے خلاف بھارتی اخبار مشکوک کردار کی خبروں سے بھرے ہیں۔

خیال رہے کہ لیگ کے مرکزی اسپانسر پر سرمایہ کاروں کے پیسے کھانے کا الزام ہے، اب انگلینڈ اور سری لنکن بورڈز نے بھی تحفظات ظاہر کر دیے ہیں کہ ٹی 10 لیگ کرانے والے کون ہیں اور پیسا کہاں سے آیا۔


یہ بھی پڑھیں:  ٹی 10 لیگ: چیئرمین پی سی بی کے تحفظات کا اب تک جواب نہیں مل سکا


احسان مانی کہہ چکے ہیں کہ نہ تو لیگ کے مالک کا پتا ہے، نہ ہی آرگنائزر کاعلم ہے، یہ بھی واضح نہیں کہ پیسا کہاں سے آ رہا ہے، اس تناظر میں ورلڈ کپ سے قبل پاکستانی کھلاڑیوں کو تحفظ دینا ضروری ہے۔ چیئرمین پی سی بی کے تحفظات کا تا حال کوئی جواب نہیں دیا گیا ہے۔

قومی ٹیم کے سابق کھلاڑیوں نے بھی کہا کہ ٹی ٹین کوئی کرکٹ لیگ نہیں، ایسے فارمیٹ سے وہ مطمئن نہیں، آئی سی سی کو اس قسم کی کرکٹ لیگز پر نظر رکھنی چاہیے، اس قسم کی کرکٹ لیگز سے ورلڈ کلاس لیگز کو نقصان ہوتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں