The news is by your side.

Advertisement

مینار پاکستان واقعے پر صدمہ پہنچا، وزیراعظم

لاہور:وزیراعظم عمران خان نے مینار پاکستان واقعے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ شرمناک واقعہ دیکھ کر تکلیف ہوئی۔

تفصیلات کے مطابق لاہور میں ایجوکشن کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم عمران خان نے مینار پاکستان واقعے کو انتہائی افسوس ناک قرار دیتے ہوئے کہا کہ سوچا نہیں تھا کہ ملک میں مینارپاکستان جیسا واقعہ ہوسکتا ہے، واقعہ شرمناک ہے،دیکھ کر تکلیف ہوئی۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ دنیا دیکھی ہے پاکستان میں مغرب سے زیادہ خواتین کی عزت کی جاتی ہے، تباہی کی بڑی وجہ بچوں کی تربیت نہ ہونا ہے،جنسی جرائم بڑھتےجارہےہیں،والدین بچوں کی تربیت کریں۔

تقریب سے خطاب میں وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ انگلش میڈیم کلچرنے ہمیں ذہنی غلام بنادیا ہے، جسے پیسہ بنانا ہووہ اسکول کا انگلش نام رکھ لیتا ہے، ہماری پارلیمنٹ میں لوگوں کو متاثر کرنے کیلئےانگریزی بولتے ہیں، کبھی آپ نے سنا کہ برطانوی پارلیمنٹ میں کوئی فرنچ بولنا شروع کردے۔

لاہور میں ایجوکشن کنونشن سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ لوگ کہتے ہیں پنجاب تباہ و برباد ہوگیا ہے، پچھلی حکومت تھوڑا کام کرتی تھی اور زیادہ شور مچاتی تھی، عثمان بزدار آپ اتنا کام کرتے ہیں لیکن کسی کو کچھ پتا نہیں چلتا۔

وزیراعظم نے کہا کہ ہمارے ملک میں تعلیم پر کسی نے زور نہیں دیا، انیس سو اٹھاسی سے انیس سو ننانوے تک ڈھائی سال حکومت چلتی تھی، ہم ڈیم بناتے تو سستی بجلی بناتے، ملٹری ڈکٹیٹرز نے دو ڈیم بنائے۔

تقریب سے خطاب میں وزیر تعلیم پنجاب مراد راس کو مخاطب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ آپ کے پاس دو سال ہیں، سرکاری اسکول کے معیار کو بہتر بنانا ہے، جب وزیرمحنت سے کام کرےاور وہ نظرآتاہےتو وزیراعظم،وزیراعلیٰ سپورٹ دیتےہیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ یکساں نصاب تعلیم موجودہ حکومت کی بڑی کامیابی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں