سری دیوی کی ساتھی اداکارہ سجاتا کمار انتقال کرگئیں actor sujata kumar
The news is by your side.

Advertisement

سری دیوی کی ساتھی اداکارہ سجاتا کمار انتقال کرگئیں

ممبئی: بالی ووڈ کی کامیاب فلم ’انگلش ونگلش‘ میں آنجہانی اداکارہ سری دیوی کی بہن کا کردار ادا کرنے والی اداکارہ سجاتا کمار چل بسیں۔

اداکارہ سجاتا کمار کینسر میں مرض میں مبتلا تھیں اور وہ کینسر سے جنگ لڑتے ہوئے زندگی کی بازی ہار گئیں، اس خبر کی تصدیق ان کی بہن سچترا کرشنا مورتھی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر کی۔

ٹویٹر پر سجاتا کمار کی بہن کا کہنا تھا کہ ہماری پیاری سجاتا کمار اب ہمارے درمیان نہیں رہیں، وہ ہم سب کو چھوڑ کر ایک بہترین جگہ چلی گئی ہیں اور ہمیں اکیلا کرگئیں، اب زندگی دوبارہ پہلے جیسی نہیں ہو پائے گی۔

سچترا کرشنا مورتھی نے ٹویٹر پر فلم انگلش ونگلش کے این سین کی ایک تصویر شیئر کی ہے جس میں سجاتا کمار، سری دیوی کے ساتھ خوشگوار موڈ میں دکھائی دے رہی ہیں۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق سجاتا کمار ممبئی کے اسپتال میں زیرعلاج تھیں جہاں وہ کینسر کی چوتھی اسٹیج سے لڑ رہی تھیں اور حالت تشویشناک ہونے کے سبب وہ چل بسیں۔

واضح رہے کہ اداکارہ سجاتا کمار بھی متعدد بھارتی ڈراموں میں اداکاری کے جوہر دکھائے بعدازاں انہیں ہدایت گوری شندے نے 2012 کی فلم ’انگلش ونگلش‘ میں سری دیوی کی بہن کا کردار آفر کیا۔

فلم ’انگلش ونگلش‘ میں ان کی اداکاری کو مداحوں کی جانب سے بے حد سراہا گیا تھا، خیال رہے کہ اداکارہ سری دیوی کا انتقال رواں سال فروری میں دبئی کے ہوٹل میں ہوا تھا۔

آنجہانی اداکارہ سری دیوی کو دل کا دورہ پڑا تھا، جس کے بعد وہ باتھ ٹب میں ڈوب کر جان کی بازی ہار گئی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں