یورپی یونین کے سفیر کی عمران خان سے ملاقات، پی ٹی آئی کے ساتھ کام کرنے کا عندیہ -
The news is by your side.

Advertisement

یورپی یونین کے سفیر کی عمران خان سے ملاقات، پی ٹی آئی کے ساتھ کام کرنے کا عندیہ

جین فرینکوئس بنی گالہ پہنچ گئے، عمران خان کو انتخابات میں کامیابی پر مبارک باد دی

اسلام آباد: پاکستان میں یورپی یونین کے سفیر جین فرینکوئس کوٹین نے پاکستان تحریکِ انصاف کے چیئرمین عمران خان سے بنی گالہ میں ملاقات کرتے ہوئے انتخابات میں جیتنے پر مبارک باد دی۔

تفصیلات کے مطابق جین فرینکوئس جو کہ پاکستان میں یورپی یونین کے سفیر ہیں، نے اسلام آباد میں عمران خان سے ملاقات کی۔ یورپی یونین کے سفیر نے ملاقات میں عمران خان کو انتخابات میں کام یابی حاصل کرنے پر مبارک باد دی۔

جین فرینکوئس نے آج پیر کے روز بنی گالہ میں ملاقات کے دوران وزارتِ عظمیٰ کے لیے امیدوار عمران خان کی نئی حکومت کے لیے نیک تمناؤں کا بھی اظہار کیا۔

عمران خان اور یورپی یونین کے سفیر کے درمیان باہمی دل چسپی کے متعدد امور پر بھی گفتگو ہوئی۔

جین فرینکوئس نے کہا کہ یورپی یونین کی پی ٹی آئی کے ساتھ کام کرنے میں دل چسپی ہے، یورپی یونین سیکورٹی، معیشت، تعلیم اور دیہی ترقی میں اشتراک کے لیے تیار ہے۔

یورپی یونین کے سفیر کا کہنا تھا کہ پاک ایران گیس منصوبے پر یورپی یونین کو اعتراض نہیں، پاکستان میں ترقی و استحکام کے خواہاں ہیں۔

عمران خان کو پاکستان کا آئندہ وزیراعظم نامزد کردیا گیا


چیئرمین تحریکِ انصاف کی جانب سے یورپی یونین سفیر کا خیر مقدم کیا گیا، عمران خان نے مبارک باد اور نیک تمناؤں کے اظہار پر یورپی یونین کے سفیر کا شکریہ بھی ادا کیا۔

پی ٹی آئی اعلامیے کے مطابق یورپی یونین کے سفیر کے ساتھ ملاقات میں تحریکِ انصاف کے رہنما اسد عمر، شاہ محمود قریشی اور ڈاکٹر شہزاد وسیم بھی شریک تھے۔

واضح رہے کہ پاکستان تحریکِ انصاف اور اتحادی جماعتوں نے آج چیئرمین عمران خان کو اسلام آباد کے ایک ہوٹل میں منعقد ہونے والی پارلیمانی پارٹی اجلاس میں وزارتِ عظمیٰ کے منصب کے لیے امیدوار نامزد کردیا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو  زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں