The news is by your side.

Advertisement

یورو کپ: اٹلی نے سوئیڈن کو ہرا دیا، جمہوریہ چیک اور کروشیا کا میچ برابر

سینٹ اینٹس : یورو کپ میں اٹلی نے دلچسپ مقابلے کے بعد سوئیڈن کو صفر کے مقابلے ایک گول سے شکست دے دی۔ جمہوریہ چیک اور کروشیا کا میچ بغیر کسی گول کے برابر ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق فرانس میں یورو کپ کے سنسنی خیز مقابلے جاری ہیں۔ عالمی چیمپئن جرمنی اور پولینڈ کے درمیان میچ بغیر کسی گول کے برابر رہا۔

دونوں ٹیموں نے گیند کو جال کی راہ دکھانے کی بھرپور کوشش کی لیکن ڈیفینڈرز نے میچ میں ایک بھی گول نہ ہونے دیا۔ دوسرے میچ میں انگلینڈ نے ویلز کو ڈرامائی انداز میں ایک کے مقابلے میں دو گولز سے شکست دے دی۔

پہلے ہاف میں ویلز کا پلڑا بھاری تھا۔ دوسرے ہاف میں بھی اختتام تک مقابلہ ایک ایک گول سے ہی برابر تھا۔ اسٹوپیج ٹائم میں اسٹوریج نے مداحوں کو جھومنے پر مجبور کردیا۔

فیصلہ کن گول کرکے ٹیم کو جیت دلادی۔ تیسرے میچ میں شمالی آئرلینڈ نے یوکرین کے خلاف تاریخی کامیابی حاصل کی۔ یہ شمالی آئرلینڈ کی یورو کپ میں پہلی فتح ہے۔

علاوہ ازیں یورو کپ کے ایک اہم میچ میں کروشیا اور چیک ری پبلک کا میچ انتہائی سنسنی خیزی کے بعد برابر ہوگیا۔کروشیا کی جانب سے کھیل کے 35ویں منٹ میں گول کیا گیا۔

پہلے ہاف کے اختتام پر میچ ایک صفر سے کروشیا کے حق میں تھا۔دوسرے ہاف میں ایک بار پھر کروشیا نے گول کر کے میچ پر اپنی گرفت مضبوط کر لی۔ اس کے بعد چیک ری پبلک کی ٹیم کو ہوش آگیا اور اس نے تابڑ توڑ حملے شروع کر دیئے۔

پہلے انہوں نے ایک گول کرکے برتی کم کی اس کے بعد انجری ٹائم کے 94ویں منٹ میں چیک ری پبلک نے پینلٹی پر گول کر کے میچ برابر کر دیا۔ اس میچ میں 10منٹ سے زائد کا انجری ٹائم دیا گیا۔

 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں