site
stats
کھیل

یورو کپ2016، پرتگال آئس لینڈ کے خلاف میچ جیتنے میں ناکام، مقابلہ برابر

پیرس : یورو کپ میں اسٹار کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو کی ٹیم آئس لینڈ کے خلاف میچ جیتنے میں ناکام ہوگئی اور مقابلہ برابر ہوگیا، آج بھی تین میچز کا فیصلہ ہوگا۔

EURO-2

یورو کپ2016 کے سنسنی خیز مقابلے جاری ہے ، گروپ ایف کے میچ میں آئس لینڈ کا پرتگال سے سنسنی خیز مقابلہ ہوا، کرسٹیانو رونالڈو کی ٹیم پہلے ہاف میں برتری لینے کے باوجود جیت نہ سکی، اکتیسویں منٹ میں نانی نے گول بنایا۔

EURO-3

دوسرے ہاف کے آغاز میں ہی آئس لینڈ نے ادھار حساب برابر کردیا، جس کے بعد کوئی ٹیم گول نہ کرسکی، پرتگال کے خلاف میچ ڈرا کرنے پر آئس لینڈ کے مداحوں نے خوب جشن منایا۔

EURO-1

اس سے قبل کھیلے گئے ایک اور میچ میں ہنگری نے آسٹریا کو حیران کن طور پر دو صفر سے شکست دے دی۔

AUSTRIA

گروپ ایف میں شامل آسٹریا اور ہنگری کے درمیان سنسنی خیز مقابلہ ہوا، میچ کے آغاز سے ہی دونوں ٹیموں نے ایک دوسرے کے گول پوسٹ پر خوب حملے کیے، ہنگری اورآسٹریا کی ٹیموں نے گول کرنے کے کئی یقینی مواقع ضائع کیے، پہلے ہاف میں ایک بھی ٹیم گیند کو جال میں نہیں پہنچا سکی۔ دوسرے ہاف میں ہنگری کی ٹیم چھائی رہی۔

ہنگری کے روایتی کھیل کے سامنے آسٹریا کے ڈیفنڈر بے بس نظر آئے، باسٹھ ویں منٹ میں شاندار موز کی بدولت ہنگری نے گول داغ برتری حاصل کرلی۔ میچ ختم ہونے سے تین منٹ قبل ہنگری نے ایک اور گول اسکور کرکے برتری کو ڈبل لیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top