The news is by your side.

Advertisement

یوروکپ فٹبال ٹورنامنٹ: دفاعی چمپئین اسپین نے ترکی کو شکست دے دی

لینس : یوروکپ فٹبال ٹورنامنٹ میں دو میچ کھیلے گئے، پہلے میچ میں دفاعی چمپئین اسپین نے ترکی کو شکست دے کر پری کوارٹر فائنل تک رسائی حاصل کرلی جبکہ کرویشیا اور جمہوریہ چیک کا میچ برابر رہا۔

تفصیلات کے مطابق یوروکپ میں گروپ ڈی کے میچ اسپین نے ترکی کو تین گول سے شکست دے کر گروپ میں 6 پوائنٹس کے ساتھ پہلی پوزیشن حاصل کرلی۔

spain-post-1

اسپین اور ترکی کے میچ میں 34ویں منٹ پر مارٹا نے بوٹیلی کے پاس پر پہلا گول کیا، تین منٹ بعد بوٹیلی نے دوسرا گول کر کے اپنی ٹیم کی لیڈ دگنی کردی، دوسرے ہاف کے پانچویں منٹ میں مارٹا نے اسپین کا تیسرا اور دوسرا گول کردیا۔

spain-post-2

کھیل کے اختتام تک اسپین کی لیڈ باقی رہی  جبکہ گروپ ڈی کے ہی دوسرے میچ میں کروشیا اور جمہوریہ چیک کا مقابلہ دو دو گول سے برابر رہا۔

spain-post-3

دوسرے میچ میں کروشیا کے کھلاڑی ایوان پری چچ نے پہلا گول کر کے اپنی ٹیم کو برتری دلائی جسے جمہوریہ چیک کے سکوڈا نے گول کر کے برابر کردیا۔ کروشیا کی جانب سے دوسرا گول ریکی ٹچ نے کیا۔

کھیل کے آخری مراحل میں انجری ٹائم میں پینلٹی ملنے پر ٹوماس نے گول کر کے مقابلہ دو دو سے برابر کردیا، یورو کپ کے دو راؤنڈ بعد گروپ ڈی میں اسپین کے 6 ، کروشیا کے چار اور جمہوریہ چیک کا ایک پوائنٹ ہے، ترکی کی ٹیم کو دونوں میچوں میں شکست کا سامنا رہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں