The news is by your side.

Advertisement

یورپا فٹبال لیگ: آرسنل اور الیکٹیکو میڈرڈ میں مقابلہ ایک ایک گول سے برابر

لندن : یورپا لیگ فٹبال کے سیمی فائنل کے پہلے لیگ میچ میں آرسنل اور الیکٹیکو میڈرڈ  کے درمیان مقابلہ ایک ایک گول سے برابر ہوگیا، پہلے ہاف میں کوئی ٹیم گول نہ کرسکی۔

تفصیلات کے مطابق لندن کے ایمرٹس اسٹیڈیم میں آرسنل اور الیکٹیکو میڈرڈ کے درمیان سنسنی خیز مقابلہ ہوا۔ کھیل کے آغاز میں ہی الیکٹیکو میڈرڈ کےشیمی ورسالکو کو ریڈ کارڈ ملنے کے بعد ٹیم نے 10 کھلاڑیوں کے ہمراہ اہم میچ کھیلا۔

پہلے ہاف میں دونوں ٹیموں نے ایک دوسرے کے پول پر خوب حملے کئے لیکن کوئی ٹیم گول نہ کرسکی،دوسرے ہاف میں آرسنل کی ٹیم پہلے برتری لینے میں کامیاب ہوگئی۔

اکسٹھویں منٹ میں حریف ٹیم گول روکنے میں ناکام ہوگئی، بیاسی ویں منٹ میںالیکٹیکو میڈرڈ نے مقابلہ برابر کردیا جس کے بعد لاکھ کوشش کے باوجود کوئی ٹیم گول کرنے میں کامیاب نہ ہوسکی اور مقابلہ ایک ایک گول سے برابر ہوگیا۔

آرسنل کی بہترین دفاعی حکمت عملی کے باوجود تجزیہ کاروں کا کہنا ہے کہ ان کا کلب فائنل تک رسائی حاصل کرنے میں کامیاب نہیں ہوسکے گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں