The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے اہل علم ودانشور کشمیر کے لیے اپنا کردار ادا کریں: فاروق حیدر

مظفرآباد: وزیراعظم آزاد کشمیر راجہ محمد فاروق حیدر خان نے کہا ہے کہ بین الاقوامی سطح پر مسئلہ کشمیر پر مضبوط موقف کے لیے پاکستان کی ساری سیاسی جماعتوں کو ایک ہو کر متفقہ آواز بلند کرنا ہوگی مگر اس سلسلے میں زیادہ ذمہ داری موجودہ حکومت پر عائد ہوتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق اپنے ایک بیان میں راجہ فاروق حیدر کا کہنا تھا کہ پاکستان کے اہل علم ودانش ور مسئلہ کشمیر کے لیے اپنا اہم کردار ادا کریں، قیادت متحد ہوگی تو آواز میں طاقت پیدا ہوگی اور دنیا آپ کی بات سنے گی، مودی ہٹلر کے نقش قدم پر چل رہا ہے اور خطرناک ایجنڈے پر عمل پیرا ہے۔

انہوں نے کہا کہ مقبوضہ کشمیر کے نہتے کشمیری عوام کو جنوبی ایشیاء کے ہٹلر مودی سے بچایا جائے، بھارت نے مقبوضہ کشمیر کی حیثیت کو تبدیل کر کے اقوام متحدہ کی قراردادوں کی نفی کی ہے، ٹرمپ، مودی ملاقات کے تناظر میں بھارت سے مرعوب ہونے کی کوئی ضرورت نہیں ہے۔

بھارت مسئلہ کشمیر کو دوطرفہ کہہ کر امریکا اور عالمی برادری سے فریب کررہا ہے، شاہ محمود

ان کا کہنا تھا کہ اللہ تعالی کے فضل و کرم سے پاکستان بھارت کے جارحانہ عزائم کو روکنے کیلئے کافی ہے، امریکی ثالثی کی پیشکش سے مسئلہ کشمیر دنیا بھر میں اجاگر ہوا مگر ہمیں اس میں نہیں پڑنا چاہیے۔

وزیراعظم آزاد کشمیر نے بتایا کہ ذوالفقار علی بھٹو نے کہا تھا امریکا اور بھارت فطری اتحادی ہیں آج ان کی بات درست ثابت ہوئی، پاکستان کے اہل علم و دانش ور مسئلہ کشمیر اور قومی یکجہتی کیلئے اپنا اہم کردار ادا کریں اور قومی بیانیہ کی تشکیل میں حکومت اور عوام کی رہنمائی کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں