The news is by your side.

Advertisement

ہنگرین پوپائے نے دانتوں سے بوئنگ 777 کھینچنے کی تیاری کرلی

دبئی : ہنگری کے پوپائے زولٹ سنکا متحدہ عرب امارت میں بوئنگ 777 طیارہ دانتوں سے کھینچ کر نیا عالمی ریکارڈ قائم کرنا چاہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ہنگری سے تعلق رکھنے والے زولٹ سنکا گزشتہ دس برسوں کے دوران طاقت اور باڈی بلڈنگ کے اب تک 35 سے زائد عالمی ریکارڈ قائم کرچکے ہیں جس کے باعث انہیں ہنگری کا پوپائے کہا جاتا ہے۔

زولٹ سنکا نے اپنی 8 سالہ بیٹی اور اہلیہ مونیکا کے ہمراہ دبئی اسپورٹس کونسل آفس کے دورے کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ’پہلے میری کوشش ہے کہ میں دانتوں سے بوئنگ 777 طیارہ کھینچوں، اس کے بعد آئندہ برس دبیئ 2020 ورلڈ ایکسپو کے دوران ایئر بس اے 380 کو کھینچا چاہتا ہوں، میرا خیال ہے کہ ایکسپو کے دوران یہ اچھی مہم ہوگی‘۔

سنکا نے کہا کہ اے 380 کے بعد میں کار کھینچنے کا ریکارڈ بنانا چاہتا ہوں ممکن ہے چھ سے آٹھ گاڑیاں ہوں اور ممکن ہے کہ میں آر ٹی اے (روڈ اینڈ ٹرانسپورٹ اتھارٹی) کے ہمراہ کام کروں اور بڑی بس کو کھینچوں۔

ان کا کہنا تھا کہ میرے منصوبے میں برج العرب کے ہیلی پیڈ پر ایک اسٹیج شو بھی شامل ہے جس میں دو موٹرسائیکلوں اپنے دانتوں سے روکوں گا، جو ایک زبردست شو ہوگا۔

سنکا سنہ 2016 سے دبئی رہائشی ہیں جو ماضی میں 180 سیٹوں کے ایئربس اے 320 کو کھنچ چکے ہیں، انہوں نے بوداپست ایئرپورٹ پر 50 ٹن کے طیارے کو 39 .2 میٹر تک 52 سیکنڈ میں کھینچاتھا۔

ہنگرین پاور لفٹر طاقت سے آزامائی کے کھیل سے قبل فٹبال کے کھلاڑی تھے وہ بوداپست ایئرپورٹ پر اے 300 طیارہ بھی کھینچ چکے ہیں جس کا وزن 90 ٹن تھا جبکہ 80 ٹن وزنی ٹرین بھی اپنے دانتوں سے کھینچ کر دنیا کو حیران کرچکے ہیں۔

سنکا کا کہنا تھا کہ میں نے 2010 میں کچھ نیا کرنے کا سوچا، جس کےبعد میں نے پورے جسم سے دو فائر ٹرک کھینچنے کا فیصلہ کیا اور 2013 میں 50 ٹن وزنی جہاز کو کھینچ کر عالمی ریکارڈ قائم کرنے کا فیصلہ کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں