site
stats
عالمی خبریں

روسی صدر اس ویک اینڈ ٹرمپ سے ٹیلی فونک گفتگو کریں گے

نیویارک: امریکہ اور روس کی سرد جنگ ختم ہونے کے قریب ہے،دونوں ممالک کے صدور کی ٹیلی فون پر ہفتے بات جیت طے پاگئی ہے‘ صدر بننے کے بعد ٹرمپ کا روسی صدر سے یہ پہلا رابطہ ہوگا۔.

 سی این این کی رپورٹ کے مطابق ٹرمپ اور پیوٹن کی فون پر بات اس ہفتے کے طے ہوگئی ہے ، بین الاقومی خبر رساں ادارے کا کہنا ہے کہ یہ کا ل ٹرمپ کی بطور امریکی صدر کے روسی صدر کو پہلی ٹیلی فون کال ہوگی.

سی این این کے مطابق روسی صدر پیوٹن نے ٹرمپ سے فون پر بات چیت کے حوالے سے میٹنگ طلب کی ہے جبکہ دونوں صدرو کی ملاقات کچھ مہینوں میں متوقع ہے.

دوسری جانب تاس نیوزایجنسی کے مطابق روسی صدر کے ترجمان پسکوہ کا کہنا ہے کہ روسی صدر پیوٹن اور امریکی صدر کی ملاقات عنقریب متوقع نہیں تاہم آنے والے کچھ مہینوں میں اس ملاقات کا امکان ہے.

روسی صدر کے ترجمان پسکوہ نے سرکاری خبر رساں ادارے کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ یہ تاثر غلط ہے کہ ہماری حکومت امریکہ سے مذاکرت پر راضی ہے، انہوں نے شام کے سنگین حالت کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ شام میں قیام امن کی کوشش تعلقات میں بہتری کا سبب بن سکتی ہے.

واضح رہے ٹرمپ مخالفین کا خیال ہے کہ ٹرمپ کی صدارتی جیت کے پیچھے روس کا ہاتھ ہے یہاں‌ یہ بتا نا ضروری ہے کہ یہ انکشاف سابق صدر کلنٹن کی ۔اہلیہ ہیلری کی جانب سے آیا تھا،جبکہ روس نے اسے یکسر مسترد کیا تھا

ترجمان روسی صدر کا کہنا ہے کہ یہ تاثرغلط ہے کہ روس ٹرمپ انتظامیہ کے آتے ہی امریکہ سے دوستانہ تعلقات قائم کریگا ،انہوں نے مزید کہا کہ یقینا ہم دنیا کی دو بڑے اہم ممالک ہیں اور ہمارے اپنے اپنے ملکی مفادات ہیں.

یاد رہے امریکہ اور روس کے خارجی تعلقات سرد جنگ کے بعد سے کشیدہ ہیں ، سابق صدر اوبامہ کے دور اقتدار میں امریکہ اور روس کے تعلقات مزید کشیدگی کا شکار ہوئے اس تنازعہ کو طول شام اور یوکرائن  کے معروضی حالات نے دیا تھا.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top