The news is by your side.

Advertisement

پاکستان میں موسمیاتی تبدیلی کو کنٹرول کرنے کیلئے دو روزہ کانفرنس کا انعقاد

لاہور: موسمیاتی تبدیلی کے حوالے سے دو روزہ کانفرنس منعقد کی گئی جس میں زندگی کے تمام شعبہ ہائے سے ماہرین نے پاکستان میں موسمیاتی تبدیلی پر قابو پانے کے طریقوں پر روشنی ڈالی۔

فرانسیسی سفارتخانے کی جانب سے شائع کردہ پریس ریلیز کے مطابق کا انعقاد کیا گیا یہ کانفرنس فرانس کے سفارتخانے، وفاقی اور صوبائی حکومتوں، اقوام متحدہ، اور سول سوسائٹی کی تنظیموں کی ایک بڑی سرنی کی طرف سے منعقد کیا گیا تھا، جس میں زندگی کے تمام شعبہ ہائے سے 600 سے زائد افراد نے شرکت کی۔

کانفرنس میں ماہرین نے پاکستان میں کاربن کے خطرات کیلئے حکمت عملی ، صحت اور صنفی، ڈیزاسٹر رسک مینجمنٹ، آب و ہوا خوراک اور پانی کی سلامتی اور موسمیاتی تبدیلی کے اثرات پر تبادلہ خیال کیا۔

 

قومی موسمیاتی تبدیلی پالیسی کے مصنف ڈاکٹر قمر الزمان چوہدری نے کہا کہ اکیسویں صدی کے دوارن ماحولیاتی تبدیلی انسانوں کے لئے سب سے مشکل چیلنج ہے۔

 

سینیٹر (ر) جاوید جبار سول سوسائٹی کی صلاحیت کو مضبوط بنانے اور ڈونر تنظیموں پر ان کا انحصار کم کرنے اور اس معاملے کو حل کرنے کے لئے محاذ آرائی نقطہ نظر اپنانے کے بجائے  ایک باہمی تعاون کی حمایت کی۔

پانی و ماحول فورم پاکستان کے چیئرمین سینیٹر نثارمیمن نے اس بات پر زور دیا کہ موسمیاتی تبدیلی کے چیلنجوں کا سامنا کرنے کے لیے نجی شعبے کے ساتھ مل کر کام کرنا پڑے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں