The news is by your side.

Advertisement

آنکھوں کی حفاظت کے چند آسان اور مؤثر طریقے

ہماری آنکھیں اللہ کی دی ہوئی نعمتوں میں سے بہت بڑی نعمت ہیں، اس لیے ان کی مناسب دیکھ بھال بینائی درست رکھنے کے ساتھ ساتھ اعصابی راحت بھی فراہم کرتی ہے۔

اس حوالے سے اے آر وائی نیوز کے پروگرام “باخبر سویرا” میں گفتگو کرتے ہوئے کنسلٹنٹ پی او بی آئی ڈاکٹر محمد معیزالدین نے آنکھوں کو بیماریوں سے محفوظ رکھنے کیلیے اہم مشورے دیئے۔

انہوں نے بتایا کہ کمپیوٹر، ٹیبلٹ، موبائل فون یا ٹی وی کی اسکرین کے زیادہ قریب ہونا آنکھوں کو مشقت میں ڈالنا ہے جس کے بعد تکلیف یا شکایات کا سلسلہ شروع ہوجاتا ہے۔

اس سے بچنے کیلئے یہ ورزش بہت ضروری ہے کہ کسی بھی چیز کو جو بیس فٹ دور ہو اسے بیس سیکنڈ کے لیے ہر بیس منٹ میں دیکھیں اور ساتھ ساتھ پلک جھپکاتے رہیں ساتھ اسکرین پر پروٹیکٹرز لگائیں۔

اپنی آنکھوں کو ہر 20 منٹ بعد آرام دیں، کمپیوٹر اسکرین سے نظریں 20سیکنڈ کے لیے ہٹالیں اور کم از کم ہر دوگھنٹے بعد آنکھوں کی حفاظت کے لیے 15 منٹ کا وقفہ لیں۔

انہوں نے بتایا کہ لکھنے اور پڑھنے والے افراد جیسے کالم نویس، رپورٹرز، کمپیوٹر پر کام کرنے والے اور طالب علم وغیرہ کوآنکھوں کی دیکھ بھال کی زیادہ ضرورت ہوتی ہے۔

یہ نہایت ضروری ہے کہ آنکھوں کے ڈاکٹر سے سالانہ معائنہ کروایا جائے بالخصوص چالیس سال سے بڑی عمر  کے افراد سال میں ایک مرتبہ ڈاکٹر کو آنکھوں کا معائنہ ضرور کروائیں تاکہ ڈاکٹر آنکھوں کے دیکھنے کی طاقت اور یہ کنفرم کرے کہ انہیں گلوکوما یا ذیابیطس ریٹناپیتھی اور دیگر امراض لاحق نہیں۔

ڈاکٹر محمد معیزالدین کا کہنا ہے کہ جیسے ہی آنکھ کو کچھ ہوجائے فورا ڈاکٹر سے رجوع کرنا چاہیے خصوصاً جب دیکھنے میں مشکل پیش آئے، درد ہو بے چینی ہو، کھولنے میں دقت ہو یا آنکھ کی سفیدی میں خون کا ہونا، یا پھر ایک آنکھ کا دوسرے سے مختلف شکل میں ہونا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں