The news is by your side.

Advertisement

اماراتی کارڈ کی تجدید نہ کروانے والے خبردار

دبئی: کیا آپ کے اماراتی کارڈ کی میعاد ختم ہونے کے باوجود اپنے ایمریٹس آئی ڈی کی تجدید کرنے سے قاصر ہیں؟ فیڈرل اتھارٹی برائے آئی سی اے میں کس طرح شناخت، شہریت، کسٹمز اور پورٹ سیکیورٹی کے لیے کس طرح درخواست دے سکتے ہیں۔

دیر سے ادائیگی کی فیس کیا ہیں؟

متحدہ عرب امارات کی سرکاری ویب سائٹ کے مطابق ویب سائٹ یو ۔ اے ای سے اپنی ایمریٹس آئی ڈی بغیر کسی اضافی چارجز کے تیس دن میں ری نیو کرواسکتے ہیں۔

آخری تاریخ گزرنے کے بعد روزانہ 20 دھرم سے لے کر 1000 درہم تک جرمانہ کیا جائے گا۔

وہ شخص جو ملک چھوڑ کر متحدہ عرب امارات سے باہر تین ماہ سے زیادہ رہا، یا ایسا رہائشی جس کی رہائش بیرون ملک رہتے ہوئے ختم ہو گئی ہو یا جس کے شناختی کارڈ کی مدت متحدہ عرب امارات سے روانگی کے بعد ختم ہو گئی ہو۔ یہ سفری دستاویز کی مدد سے قائم کرنا ہوگا۔

وہ شخص جس کے شناختی کارڈ کی میعاد کسی ایگزیکٹو یا عدالتی حکم نامے کے نتیجے میں بیرون ملک رہتے ہوئے ختم ہو گئی ہو یا جس کا پاسپورٹ کسی کیس میں یا اس کی تجدید کی وجہ سے حراست میں لیا گیا ہو۔ اسے متعلقہ حکام کے ایک سرکاری خط کے ساتھ ثابت کرنا ہوگا جس میں اس کی روانگی کا حکم دیا گیا ہو یا اس کا پاسپورٹ کسی کیس میں یا تجدید کے مقاصد کے لیے روکا گیا ہو۔

ایک شخص جو بستر پر ہے یا کسی متعدی بیماری یا جزوی یا مکمل معذوری میں مبتلا ہے۔ یہ ملک میں متعلقہ حکام کے ذریعہ جاری کردہ میڈیکل سرٹیفکیٹ کے ساتھ ثابت کرنا ہوگا۔

علاوہ ازیں 70 سال سے زیادہ عمر کے معمر لوگ جو کسٹمر سروس سینٹرز کا دورہ کرنے سے قاصر ہیں، انہیں اپنی فیملی بک، پاسپورٹ یا کسی اور مستند دستاویز سے اپنی عمر ثابت کرنی ہوگی۔

وہ لوگ جو سماجی تحفظ سے مشروط ہیں اور جو ان کی کفالت کے تحت ہیں انہیں اپنی حیثیت کو سماجی امور کی وزارت یا دیگر متعلقہ حکام کی طرف سے جاری کردہ سرکاری سرٹیفکیٹ کے ساتھ ثابت کرنا ہوگا۔

عمل میں کتنا وقت لگتا ہے؟

ویب سائٹ کے مطابق، ایک بار درخواست جمع کرائے جانے کے بعد، یہ ایک تصدیقی عمل سے گزرے گی اور آپ کو 48 گھنٹوں کے اندر جواب موصول ہونا چاہیے کہ آیا آپ کی درخواست کو منظور یا مسترد کر دیا گیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں