site
stats
سائنس اور ٹیکنالوجی

دنیا بھر میں مفت انٹرنیٹ کا مشن، فیس بک کا وائی فائی ڈرون کا دوسرا تجربہ کامیاب

فرانسسکو: دنیا کے کونے کونے میں مفت انٹرنیٹ پہنچانے کے مشن کے تحت فیس بک کے وائی فائی ڈرون کا دوسرا تجربہ کامیاب رہا۔

شمسی توانائی سے چلنے والے فیس بک ڈرون ایریزونا میں کامیابی سے لینڈ کرگیا، ڈررون کی مدد سے دنیا کے ایسے دور دراز علاقوں میں وائی فائی کے مدد سے مفت انٹرنیٹ سروس فراہم کی جائے گی، جہاں موجودہ دور میں بھی میں انٹرنیٹ تک رسائی نہیں۔

آزمائشی پرواز کے دوران انٹرنیٹ ڈرون ایک گھنٹے سے زائد وقت کیلئے فضا میں رہا اور اس نے تین ہزار فٹ کی بلندی پر پرواز کی جبکہ اس کے جدید ترین سینسرز اور دیگر آلات کی جانچ بھی کی گئی۔

فیس بُک کے بانی مارک زکربرگ کا اس منصوبے کے حوالے سے کہنا تھا کہ یہ ایک طویل المیعاد منصوبہ ہیں اور جب یہ منصوبہ مکمل ہوجائے گا تو شمسی توانائی کے ذریعے اڑنے والے طیاروں کا ایک فلیٹ ہوگا، جس کے زریعے دنیا بھر کے چار ارب سے زائد لوگوں کو مفت انٹرنیٹ تک رسائی حاصل ہوجائے گی۔

اس سے قبل یہ ڈرون آزمائشی پرواز کے دوران میں گر کر تباہ ہوگیا تھا۔

خیال رہے کہ فیس بک کے بانی مارک زکربرگ نے اعلان کیا تھا کہ فیس بک پوری دنیا میں انٹرنیٹ کی مفت سہولت مہیا کرے گا

واضح رہے یہ ڈرون نوے دن تک فضأ میں رہنے اور دس جی بی کی رفتار سے انٹرنیٹ کی سروس فراہم کر سکے گا، اس ڈرون کے پر بوئنگ سیون تھری سیون جیسے ہیں اور یہ نوے ہزار فٹ کی بلندی پر پرواز کر سکتا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top