The news is by your side.

Advertisement

اب واٹس ایپ استعمال کرنے کی فیس دینی ہوگی، کمپنی کی تصدیق

سان فرانسسکو: پیغام رسانی کی سب سے بڑی موبائل ایپلیکیشن واٹس ایپ نے استعمال کی فیس نافذ کرنے کا باقاعدہ اعلان کردیا۔

فرانسیسی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق واٹس ایپ نے 8 مئی بدھ کے روز اعلان کیا کہ لندن میں اپیلیکشن استعمال کرنے والے صارفین کو اب سروس استعمال کرنے کے لیے رقم ادا کرنا ہوگی۔ رقم کی ادائیگی فیس بک سسٹم کے تحت ہوگی جس کی آزمائشی سروس برطانیہ میں ہوگی اور کامیابی کے بعد اسے دنیا بھر میں متعارف کرایا جائے گا۔

انتظامیہ کی جانب سے یہ اعلان بریگزیٹ ڈیل کے حوالے سے کیا تاہم ابھی یہ واضح نہیں کیا گیا کہ صارفین کو  فیس ماہانہ ادا کرنا ہوگی یا وہ سال میں ایک بار رقم ادا کریں گے۔

مزید پڑھیں: فیس بک، واٹس ایپ اور انسٹا گرام میں بڑی تبدیلیاں

واٹس ایپ نے لندن میں جاری بریگزیٹ ڈیل کے حوالے سے 100 کے قریب انجینئرز کو ڈبلن کے سافٹ ویئر ہاؤس میں ملازمت فراہم کرنے کا بھی اعلان کیا۔ واٹس ایپ کے آپریٹنگ چیف آفیسر ماٹ آئیڈیما کا کہنا تھا کہ ’ ہم صارفین کو بہترین سہولیات فراہم کرنے کے لیے ماہرین کی خدمات لے رہے ہیں جنہیں کمپنی تنخواہ نہیں دے گی بلکہ لندن کے صارفین سے حاصل ہونے والی رقم سے ہی اُن کو تنخواہیں دی جائیں گی‘‘۔

انہوں نے یہ بھی بتایا کہ لندن اور ڈبلن میں صارفین گزشتہ دو دھائیوں سے واٹس ایپ استعمال کررہے ہیں۔ اُن کا کہنا تھا کہ فیس بک جلد ہی واٹس ایپ موبائل سے رقم ادائیگی کے لیے نئی اپیلیکیشن اور طریقہ کار  رواں سال کے آخر تک متعارف کرائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: اسکرین شارٹ بند، فنگر پرنٹس کے بغیر رسائی ناممکن: واٹس ایپ کے دو زبردست سیکیورٹی فیچرز

یاد رہے کہ فیس بک کے مالک مارک زکر برگ نے 2014 میں واٹس ایپ کمپنی کو خریدا تھا، جس کے بعد سے صارفین کی تعداد میں بے تحاشہ اضافہ ہوا۔ صارفین کو معیاری سروس فراہم کرنے کے لیے کمپنی کی جانب سے مختلف اوقات میں نت نئے فیچرز بھی متعارف کرائے جاتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں