Fahad Mustaf Complete 50 Push ups
The news is by your side.

Advertisement

فہد مصطفیٰ نے پش اپس میں سب کو پیچھے چھوڑ دیا

کراچی: کھلاڑیوں اور سیاستدانوں کے بعد معروف نوجوان اداکار فہد مصطفیٰ نے اپنے ہی پروگرام جیتو پاکستان میں پُش اپس لگا کر نیا ریکارڈ قائم کردیا جسے دیکھ کر سب حیران رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق جیتو پاکستان 7 نومبر کے پروگرام میں فہد مصطفیٰ کی فٹنس کے حوالے سے اُن کے مداحوں کو اُس وقت علم ہوا جب انہوں نے اب تک کے سب سے زیادہ پش اپس لگائے۔

جیتو پاکستان کے پروگرام میں مہمان بننے والی اداکارہ حریم فاروقی نے ہوسٹ فہد مصطفیٰ کو چیلنج دیا کہ اگر کھیل میں حصہ لینے والی فیملی کی گاڑی نہیں نکلی تو وہ اُن کی بات مانیں گے۔

اداکارہ کی جانب سے فہد مصطفیٰ کو 50 پش اپس لگانے کا چیلنج دیا گیا جسے سنتے ہی نوجوان اداکار نے دلچسپی رکھنے والے حاضرین کو اسٹیج پر بلایا اور اُن کے ساتھ پش اپس لگائے۔

f-mustafa

اس موقع پر فہد مصطفیٰ نے بہت تیزی کے ساتھ 50 سے زیادہ پش اپس لگائے جب کہ اس کھیل میں حصہ لینے والے دوسرے افراد چند ہی پش اپس کے بعد تھکے نظر آئے۔

پروگرام میں دلچسپ پہلو اُس وقت دیکھنے میں آیا جب دوسری مہمان اداکارہ صنم سعید نے مقابلے میں حصہ لینے والے دوسرے شخص کے پش اپس کو پسند کیا اور انہیں انعام میں موٹرسائیکل دینے کا اعلان کیا۔

یاد رہے پش اپس کا سلسلہ اُس وقت شروع ہوا جب پاکستانی ٹیسٹ کرکٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق نے لارڈز اسٹیڈیم میں اپنے سنچری مکمل کرنے کے بعد پش اپس لگائے تاہم میچ جیتنے کے بعد پوری ٹیم نے یونس خان کی سربراہی میں تمام کھلاڑیوں نے اپنے ٹرینرز کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے سیلیوٹ اور پش اپس لگائے۔


پڑھیں:  پش اپس آرمی ٹرینرز کو ٹریبیوٹ ہے، آئندہ بھی لگائیں گے،مصباح الحق


پش اپس کے بڑھتے ہوئے رجحان کو دیکھ کر صوبائی وزیر کھیل سندھ نے سردار محمد بخش مہر نے پنجاب حکومت کے وزرا کو فٹنس چیلنج دیتے ہوئے 50 پش اپس لگائے تھے، بعد ازاں مسلم لیگ کے رہنماؤں طلال چوہدری اور عابد شیر علی نے چلینج قبول کر کے وزیر اعلیٰ سندھ کو 500 پش اپس لگانے کا کہا تھا۔

f-mustafa-1

بعد ازاں قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی نے کھلاڑیوں کے پش اپس لگانے پر اعتراض کرتے ہوئے ان پر پابندی کا مطالبہ کیا تھا جس کے بعد نجم سیٹھی نے پہلے پابندی کا اعلان کیا تاہم بعد میں انہوں نے اپنے اعلان خود واپس لیا۔


یہ بھی پڑھیں: عمران خان کے کارکنوں کے ساتھ پش اپس


علاوہ ازیں مصباح الحق نے قائمہ کمیٹی کی جانب سے کی گئی تنقید پر ایک بیان جاری کیا جس میں انہوں نے دو ٹوک مؤقف اختیار کرتے ہوئے کہا تھاکہ جیت کا جشن منانا ہر کھلاڑی کا حق ہے ، ہم آمی ٹرینرز کو ٹریبیوٹ پیش کرتے ہیں اور آئندہ بھی کرتے رہیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں