The news is by your side.

Advertisement

سندھ کے ہر خاندان کو صحت کارڈ دیا جائے گا، فیصل جاوید

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سینیٹر فیصل جاوید نے حکومت سندھ کو پیشکش کی ہے کہ وہ عوام کو صحت کارڈ کی فراہمی کیلئے اقدامات کرے۔

اس حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر اپنے پیغام میں انہوں نے لکھا کہ یونیورسل ہیلتھ کوریج عمران خان حکومت کی سب سے بڑی کامیابی ہے۔ فیصل جاوید کا کہنا تھا کہ امریکا جیسے ترقی یافتہ ممالک بھی اپنے لوگوں کو یہ سہولت فراہم نہ کرسکے۔

اپنے ٹوئٹ میں انہوں نے کہا کہ وفاقی حکومت کی جانب سے کے پی، پنجاب، آزاد کشمیر، جی بی، بلوچستان اور تھرپار کرکے ہر خاندان کو صحت کارڈ کی سہولت ملے گی۔

فیصل جاوید نے ٹوئٹ کیا کہ "بلاول قدم بڑھاؤ ہم تمھارے ساتھ ہیں” لیکن ساتھ ہی یہ بھی کہا کہ سندھ حکومت کو بھی تعاون کی پیشکش کی ہے مگر انہیں صوبے کی عوام کا خیال نہیں ہے۔

پی ٹی آئی کے سینیٹر کا مزید کہنا تھا کہ شعبہ صحت مں بہتری کیلئے ہرصوبے کو زیادہ سے زیادہ کام کرنے کی ضرورت ہے، تحریکِ انصاف سندھ میں حکومت بنا کر فوری طور پر صوبے کے ہر خاندان کو ہیلتھ کارڈ دے گی۔

واضح رہے کہ صوبہ خیبرپختونخوا میں صحت کارڈ پلس سے سات ماہ کے دوران دولاکھ 50 ہزار 439 مریضوں کا مفت علاج کیا گیا، جس پر وزیر اعظم نے کے پی حکومت کو مبارک باد بھی دی ہے۔

خیبر پختونخوا میں صحت کارڈ کی سہولت سے فائدہ اٹھاتے ہوئے 1 لاکھ 74 ہزار 388مریضوں نے پرائیویٹ اسپتالوں سے علاج کروایا، صرف 76 ہزار 52 مریضوں نے سرکاری اسپتالوں کا رخ کیا۔

سات ارب 20 کروڑ روپے مختلف اسپتالوں کو علاج کی مد میں ادا کیے گئے، رواں مالی سال 70 لاکھ سے زائد خاندانوں کے لئے 23 ارب روپے مختص کیے گئے تھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں