The news is by your side.

Advertisement

‘پاکستان کے لیے اچھی خبریں آرہی ہیں’

سرفراز بطور کپتان واپس آتے ہیں تو پاکستان ورلڈ کپ جیت جائے گا

اسلام آباد :سینیٹر فیصل جاوید کا کہنا ہے کہ ، ٹیسٹ کرکٹ کےبعدتمام کرکٹ کےدروازے کھل گئےہیں ، پاکستان کے لیے اچھی خبریں آرہی ہیں ، سرفراز بطور کپتان واپس آتے ہیں تو پاکستان ورلڈ کپ جیت جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق سینیٹر فیصل جاوید نے کرکٹ کے حوالے سے کہا ہے کہ پاکستان میں انٹرنیشنل کرکٹ تسلسل کے ساتھ ہورہی ہے، ٹیسٹ کرکٹ کےبعدتمام کرکٹ کےدروازے کھل گئےہیں، کپتان عمران خان نےکہا تھا سارا پی ایس ایل پاکستان میں ہورہا ہے۔

فیصل جاوید کا کہنا تھا کہ پاکستان کے لیے اچھی خبریں آرہی ہیں، پاکستان کو نمبر ون ملک سیاحتی ملک قرار دیا گیاہے، ٹی ٹوئنٹی کا وننگ کمبی نیشن نہ بدلنے کی باتیں سیاست دانوں نےکیں، آج پھر سے وہی کمبی نیشن ہیں شعیب اور حفیظ واپس آئے ہیں۔

انھوں نے کہا ہم نے بس ٹیم کے کمبی نیشن کو لے کر آواز اٹھائی تھی، کپتان ہی سب کچھ ہوتا ہے توکپتان کو دیکھنا چاہیے کہ کون سا ہو، بابر اعظم کو دباؤسےنکالا جائے وہ نمبر ون بلےبازہے

رہنما پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ سرفراز کو کپتانی میں واپس لیں آئیں، سرفراز بطور کپتان واپس آتے ہیں تو پاکستان ورلڈ کپ جیت جائے گا، سابق چیئرمین پی سی بی نجم سیٹھی نے کرکٹ بورڈ کا بیڑہ غرق کردیا تھا، ٹیسٹ ٹیم کی سلیکشن پی ایس ایل کی کارکردگی کی بنیاد پر ہوتی رہی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں